Nieuw forum (inmiddels weer gesloten?): Grand-café Hellas
#1
Er is onlangs een leuk nieuw Griekenland-gerelateerd forum gestart:

Het Grand-café Hellas.

[Afbeelding: kf0g8w.jpg]

Geen ingewikkelde inlogconstructies of oeverloos gechat maar een gezellig forum met leuke onderwerpen en dito discussies.

Neem eens een kijkje op:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#2
:pb Top Ger , ziet er leuk uit zekers nu de winter weer aanstaande is :)
djdakman's signatuur
Quote
#3
Ja, inderdaad DJ, ik kwam het onlangs bij toeval tegen. Sylvia, wonende in Athene, heeft dit initiatief onlangs genomen. Ik vond het erg de moeite waard om te vermelden. Leuke onderwerpen en een gezellige sfeer.

Wel ook hier blijven komen en posten hè vlaggetje.gif ?

Ger
Quote
#4
Uiteraard Ger blijven we hier....Static
djdakman's signatuur
Quote
#5
Inderdaad een leuk forum, alleen jammer dat het zo ontzettend traag is. Soms gaat het goed maar meestal duurt het erg lang om te zappen van het ene naar het andere bericht. Nu kom ik er zelfs helemaal niet in!
Ligt dat aan mij(n computer) of hebben anderen daar ook last van?

Maar even iets anders, hier in het Kafenion op dit forum mag het ook best wat drukker worden hoor, het hoeft niet altijd over techniek te gaan, toch?

K-A
Quote
#6
Het forum is de laatste dagen wat traag omdat er enkele updates waren. Vanochtend lag het forum eruit Dodgy. De kinderziektes van een beginnend forum... Ik hoop dat je de moed niet opgeeft Karen-Anna om te komen lezen en posten!

Ik ben het met je eensl Het mag hier ook best wat drukker worden. Ik vind dat de klandizie dat in handen heeft. Ik zie het nu aan het Grand-cafe: er zijn er maar een handjevol die posten en de rest zijn meelezers. Ik weet zeker dat er meelezers zijn die iets te melden hebben. Of zou het de 'kat uit de boom kijken'zijn?

Laten wij Angel het goede voorbeeld geven en hier regelmatig posten en/of met nieuwe onderwerpen aankomen!

groetjes uit een zonnig Athene (29 graden!)
Quote
#7
Sylvia steile ena ligaki zesti edw, kruonoume polu Smile
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Luchthaven Heraklion voor 6 dagen gesloten SuWe21 0 424 17 February 2024, 11:17
Laatste bericht: SuWe21
  Hotels gesloten in juli? kim88 33 3.990 05 June 2020, 07:51
Laatste bericht: Markos
  Samaria kloof Kreta tijdelijk gesloten Damiaatje 0 1.872 28 May 2015, 18:11
Laatste bericht: Damiaatje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)