Samos video's
#1
Wink 
Hallo
mijn naam is Carel en een fervent Samosganger
met als favoriete plekje Kokkari.
In mei 1 weekje alleen geweest op 28 sept. weer een weekje
(te Kort) samen.
Ik film heel veel ook waar ik woon op Terschelling,
het Samos van Nederland:)
Graag wil ik iedereen deelgenoot maken van mijn (10)Samosvideo's:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





ik heb nog veel materiaal wat ik nog moet bewerken
en in september weer filmen...
groet Carel
Quote
#2
Mooie filmpjes Carel ! up
Quote
#3
welkom op het forum Carel filmpjes zien er goed uit

groeten ger
Quote
#4
Hey Carel,

Ook wij zijn verslaafd aan Samos, 10 sept. gaan we weer "naar huis" voor 3 weken, heerlijk genieten.....onze voorkeur gaat naar Ormos.
Heel leuke filmpjes trouwens.

Grtjes, Triske
Quote
#5
Mooie filmpjes! en welkom!
Quote
#6
Carel, mooie filmpjes, leuk...

Even off topic: met welk programma maak je die filmpjes?
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#7
(23 August 2012, 21:46)Triske schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Triske,

Alweer naar Samos en je bent net "koud" terug, had je er dan niet beter kunnen blijven? O ja, nu schiet mij er iets te binnen je had een dringende zaak in België, iets met een operatie aan je schouder. Hopelijk is het goed geslaagd en kan je onbezorgd en zonder pijn het glas weer heffen op een gezellige vakantie.

Wij wensen jullie samen dan een héél fijne vakantie toe in het voor zo velen geliefde Samos.

Misschien dat wij elkaar eens treffen om verhalen uit te wisselen onder het genot van die overheerlijke Samos wijn (een "duvelse"wijn).






Hey Carel,

Ook wij zijn verslaafd aan Samos, 10 sept. gaan we weer "naar huis" voor 3 weken, heerlijk genieten.....onze voorkeur gaat naar Ormos.
Heel leuke filmpjes trouwens.

Grtjes, Triske
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#8
die maak ik in Sony Vegas Pro 10
duur programma...
maar altijd wel aan te komen....
Quote
#9
Je hebt Oriste gevonden dus. Van harte welkom! Mooie filmpjes.
Antoinette.
Quote
#10
Mooi filmpje ook van Animal care Samos, die heb ik ook even gedeeld op Facebook.

Gr. Anoushka
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#11
(24 August 2012, 15:44)carel schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




die maak ik in Sony Vegas Pro 10
duur programma...
maar altijd wel aan te komen....

Oké, heel hartelijk dank... Cool
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#12
Mooie filmpjes! Mijn complimenten!
Quote
#13
Leuke filmpjes, Carel.

Weet jij of restaurant Thalassa in Kokkari nog bestaat? Hele aardige jonge eigenaresse, maar ze was net begonnen dus ik hoop dat ze de crisistijd overleeft.
Quote
#14
ik heb vernomen dat ze dit jaar niet open is gegaan en leeg staat nu...
Quote
#15
Prachtige impressies van Samos Carel! Bedankt, ik heb er van genoten efxaristo
Heb alleen wel weer heimwee nu Big Grin
Eleni m's signatuur Hoezo Ouzo? kiss
Quote
#16
Mooie video s Carel, ook wij gaan naar Kokkari eind sept.Eerste keer maar heb er al veel over gehoord.
Fijne vakantie
Quote
#17
(29 August 2012, 14:42)sandra/egbert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooie video s Carel, ook wij gaan naar Kokkari eind sept.Eerste keer maar heb er al veel over gehoord.
Fijne vakantie

nou als je eenmaal in Kokkari geweest wil je altijd weer terug
Quote
#18
Met iMovie versie 6 kun je heel mooie films maken. Is gratis te downloaden voor de Apple computers. Voor degenen die dat te weinig vinden is er voor de Mac's ook Final Cut Pro voor €240. Dit laatste programma schijnt ook door grote wereldberoemde filmeditors gebruikt te worden. (Sony Vegas Pro 10 kost op internet €632)
Quote
#19
ik heb geen apple.....
Quote
#20
Ik ken dat Sony Vegas programma niet; ik gebruik 99% van de tijd een Apple tot grote tevredenheid. Ik ken geen vergelijking tussen de diverse software dus er valt verder weinig over te zeggen. Ik ben ook een film over Samos aan het maken maar ik heb nog geen goed thema dus het schiet nog niet op. Het begin en einde heb ik maar daartussen heb ik nog geen inspiratie over wat ik er op zal zetten. Ik heb ook nog niet veel gefilmd omdat ik een album met wilde BLOEMEN & PLANTEN van Samos aan het maken ben. Foto's dus. Maar ik wil ook ooit een mooie film van Samos maken, mijn impressie ervan.
Quote
#21
ik ben erg benieuwd je impressie
Wat videobewerkingprogrammas betreft onloopt het allemaal elkaar niet zo
de ene heeft net wat meer dan de ander of is duurder
het gaat erom hoe je monteert, ik zeg altij iedereen een camera vasthouden, maar daarna.....Wink
met Windows Moviemaker kan je ook al leuke dingen maken
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuwe korte video geiten op Samos en Drakei carel 2 2.398 07 February 2013, 23:09
Laatste bericht: Cor Nieuw Vennep
  Korte video Samos/Vathi carel 6 3.474 13 January 2013, 17:37
Laatste bericht: Margaritha

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)