En nu ben ik ook hier
#1
Goede morgen,
Ik zal mij even voorstellen,
Mijn naam is Dik en woon met mijn vrouw al 8 jaar hier op Kreta.
Lees regelmatig het andere forum, maar dat wordt steeds minder, is op bloeden na dood, helaasAngry
Wij zullen proberen hier dit land te behouden voor de ondergang en hopen ook op grote aantallen toeristen, wel of niet voor de zon, natuur of....:)
Quote
#2
Welkom Dik, heb je het toch gevonden, hier zitten zat oude bekenden van de andere kant.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Hoi Dik, ook welkom hier. Zoals je ziet zit ik hier ook. Kom ook nog wel eens op het andere prikbord, maar daar is helaas niet meer zoveel te lezen.
Quote
#4
WELKOM op het forum van Oríste!!!!
Wij hopen dat je net zoveel leesplezier zult ondervinden zoals wij dat doen!!!
Maar dat gaat zekers lukken!

Groetjes Els en Jac Cuijpersgreeksmiley2
Quote
#5
Welkom op dit forum. Ik zie dat je op mijn favoriete eiland woont!! Veel plezier hier!
Quote
#6
Welkom Dik, je zult je hier snel thuis voelen.
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#7
welkom Dik
op het forem
ger en jose
Quote
#8
Welkom op het leukste forumlovegreece
Quote
#9
Mijn echte voornaam is Jurgen en naar het Italiaans vertaald is dat Giorgio. Maar op de meeste fora is de naam Giorgio al bezet, waardoor ik mij altijd als Giorgino (verkleinwoord) registreer. Ik ben in het algemeen een fan van Zuid-Europa. Dat is de reden waarom ik nu Italiaans aan het studeren ben. Maar ik kan mij overal wel goed amuseren in Zuid-Europa, of het nu op de Canarische Eilanden, in Italië, Griekenland of Montenegro is... Smile Niettemin is Griekenland volgens mij wel een land waar je niet op uitgekeken kan geraken omdat er zoveel verschillende interessante plaatsen te bezoeken zijn!

En ik heb bij deze mijn forumnaam maar ineens naar Georgeos veranderd. Dat is logischer... Cool
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hallo, hier ben ik! IngridJG 2 5.297 19 August 2016, 15:54
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)