Tijd om even voor te stellen
#1
Beste mede-greece-lovers,

Sinds vorige maand ben ik trouwe bezoeker van Oriste. Tijd dus om even nader voor te stellen. En eigenlijk gaat dit het beste door het delen van onderstaande link:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Wij werken mee aan diverse artikelen, zoals hierboven, maar ook in ZIN magazine en binnenkort van de Rabobank om Griekenland, ook in deze moeilijke tijden bij mensen positief onder de aandacht te brengen.

Ons huis in Geni is sinds juni 2011 klaar en zoals jullie kunnen lezen in het artikel emigreren wij begin 2013 naar het mooie Lefkada. Wij kijken er ontzettend naar uit en zitten volop in de voorbereidingen.

Op ons gemak (σιγα, σιγα) willen we dan beheerservices gaan bieden voor tweedehuiseigenaren, waarbij we dan willen gaan werken met de lokale bevolking. Diverse contacten zijn al gelegd.

Hartelijke groet en tot ziens op het forum.

Ingrid
Quote
#2
Hoi Ingrid, heb even op de site gekeken. Wauw, is dat jullie huis? Ziet er fantasties uit, wat een mooie plek! Veel succes in Lefkada.

Gr Aline

Quote
#3
Hallo Aline, bedankt voor je leuke reactie! Het huis bij het artikel is inderdaad ons huis. We zijn ontzettend gelukkig met de plek/locatie en zijn blij dat het gelukt is om het te kopen en er een huis op te (laten) bouwen. Waar zitten jullie op Naxos?
Groet, Ingrid
Quote
#4
Hallo Geni
Zag dat je jezelf nu voorsteld
Had al een leuke reactie van je gehad over Lefkas
Je vertelde toen dat jullie in 2013 gingen verhuizen van hier naar Lefkas,maar niet dat jullie in zo een klein oud Grieks huisje gaan wonen haha
Zal zeker nog een heerlijke tijd worden daar
groeten janlovegreece
Quote
#5
Hallo Janos, bedankt voor je reactie. Als je op Lefkada bent, ben je natuurlijk van harte welkom voor een ouzo of wat anders natuurlijk! Groet, Ingrid
Quote
#6
Hoi Ingrid,

wij wonen net buiten Naxos Chora in Agios Polikarpos. Op een heuvel met maar een paar andere huizen in de omgeving. Lekker rustig en gelukkig een huis met tuin voor onze 2 honden en kat. In Chora hebben we onze winkel. Akis komt uit Athene (Kipseli), zijn moeder komt uit Naxos.
Gr Aline
Quote
#7
Jé Geni. Dat hebben jullie mooi voor elkaar! Heel veel plezier en succes op Lefkada. Misschien treffen we elkaar daar nog wel eens!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#8
Hallo Aline, dat klinkt heerlijk. Naxos lijkt me erg mooi, ik ben er nog nooit geweest. Maar als we straks definitief in Griekenland gevestigd zijn willen we vaak in "eigen" land op vakantie dus dat komt dan vast goed Smile. Sinds wanneer ben jij uit NL vertrokken?

Hallo Angeliki, vast wel, we zien de boot richting Meganisi in ieder geval vertrekken vanuit ons huis Smile
Quote
#9
ben zo'n 25 jaar geleden uit nederland vertrokken. Mij lijkt lefkada juist zo mooi, zo groen. ben die kant nog nooit op geweest.
Quote
#10
Hallo Ingrid,
ik heb je link gelezen en de foto van jullie huis gezien, werkelijk een prachtig huis op een fantastische plek zo heerlijk direct aan het water. Net als jullie zijn ook wij door Elxis prima geholpen met het verkrijgen van ons appartement in Paleros/Pogonia. Het eiland Lefkas is nu eenmaal een fantastische plek om te verblijven. Wij wensen jullie ontzettend veel geluk op deze mooi plek, geniet er van en heel veel succes met jullie werkzaamheden die je daar gaat uitvoeren. Wie weet lopen we elkaar in Nidri wel eens tegen het lijf.
Quote
#11
Hallo Hannie en Kock, ik heb jullie verhaal op de site van Elxis gelezen Smile Jullie zitten ook op een schitterende plek overigens! En als jullie Nidri aandoen, kom dan gerust even door naar Geni. Jullie zijn van harte welkom. Groet, Ingrid
Quote
#12
welkom hier ingrid, mooie plannen heb je hoor!
Ik wens je heel veel geluk en succes!
petra
Quote
#13
Net als jullie zijn ook wij door Elxis prima geholpen met het verkrijgen van ons appartement in Paleros/Pogonia. Het eiland Lefkas is nu eenmaal een fantastische plek om te verblijven. Wij wensen jullie ontzettend veel geluk op deze mooi plek, geniet er van en heel veel succes met jullie werkzaamheden die je daar gaat uitvoeren. Wie weet lopen we elkaar in Nidri wel eens tegen het lijf.


Hallo Kock
Zijn dit de appartementen die in Griekenland magazine van winter 2009 staan?. Zat deze net even door te bladeren ivm stuk over Lefkas
gr janos
Quote
#14
Hallo beste Janos,

dat klopt, appartementen Ionian Sunset Bay en Ionian Nest staan in de advertentie. Wij zitten in Paleros/Pogonia in Ionian Nest op zo'n 100 meter van het kleine Griekse dorpje Pogonia en zo'n 150 meter van het strand. Heerlijk rustig en genieten van de mooie omgeving, vriendelijke dorpsbewoners en dichtbij het altijd zo mooie Lefkas.
Quote
#15
Ziet er wel mooi uit . GenietenBig GrinCool
Quote
#16
Beste Janos, dank je wel en genieten doen we zeker. groet

Vriendelijke groet,
Kock en Hannie.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)