belasting
#1
Ik ben op zoek naar het huidige belastingstelsel (en toekomstige indien al bekend) voor particulieren en ondernemingen in griekenland. Wie weet waar ik deze info kan vinden?
Bedankt alvast.
Quote
#2
Ik heb hier een paar links die misschien bruikbaar zijn, ik zeg bewust misschien omdat mijn Grieks niet goed genoeg is om het te kunnen beoordelen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&ct=3&artid=4627461 Handleiding voor online aangifte doen
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




de formulieren
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




PDF complete gids 2011

Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Bedankt Carien, ik ga eens even kijken. Maar mijn grieks is ook nog niet goed, dus mocht iemand info hebben in NL of EN dan hou ik me aanbevolen!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  7% belasting voor nieuwe inwoners. irini 54 17.532 26 November 2022, 12:17
Laatste bericht: Beems
  Belasting betalen TreinopStad 38 17.215 20 October 2017, 22:08
Laatste bericht: kokino17
  Auto/belasting Moira 9 5.814 01 February 2016, 20:47
Laatste bericht: chris
  Emigreren naar Griekenland - belasting en werk kriasi 49 35.619 03 May 2013, 20:33
Laatste bericht: El Greco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)