Nieuwe rubriek: Het Youtube hoekje
#1
Information 
Vaak kom je ze plotseling toevallig tegen op het internet: mooie, leuke of interessante filmjes over Griekenland. Misschien is het leuk om de mooiste pareltjes hier in deze rubriek te gaan verzamelen zodat iedereen er plezier van heeft. Misschien maak je zélf op vakantie wel van die mooie filmjes? Ook die zijn hier natuurlijk van harte welkom!

Ik denk dat het een goed idee is om het filmpje duidelijk te omschrijven bij 'onderwerp' zodat men er later gericht op kan gaan zoeken.

Je kunt het filmje op 2 manieren plaatsen in je bericht, als link bijvoorbeeld:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






óf, mooier natuurlijk, door het filmje te 'embedden'. Dan ziet het er zo uit:



en dat doe je simpelweg zoals
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




beschreven:

Dus: filmje gevonden (of zelf gemaakt), meteen hier plaatsen :)
Quote
#2


Dit is ook de moeite waard voor ieder die er van houd.
Groetjes van Leo en Sonja.
Quote
#3
wow, wat een heerlijke film. Erg leuk om dit mooie land nu eens vanboven te zien. lovegreece
Quote
#4
De titel van de film " OXI " zegt genoeg over de inhoud.
Opgelet je bent wel voor een kleine twee uurtjes zoet.

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΩΡΑ 5.30
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Quote
#6
Heart 
Zojuist het verhaal achter mijn nieuwe in Pilion spelende roman Verscheurd Verlangen in het Boekenhoekje geplaatst. Mag ik de bijbehorende booktrailer dan hier een plaatsje geven? Met foto's uit mijn persoonlijke archief Wink Groet uit Pilion Heart

Quote
#7
Na het zien van deze video zullen jullie vast nog veel beter begrijpen waarom ik zo heel graag op Pilion woon!



Zonnige groet uit Kato Gatzea bye
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volos - 3 YouTube filmpjes - Kerstversiering / Icarus Air Filming Irini45 2 3.556 12 December 2014, 11:22
Laatste bericht: Viviane

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)