Kreta
#1
In oktober 2010 op Kreta heb ik tijdens mijn ritjes met de wagen een paar filmpjes op genomen . Die bekijk ik af en toe zodat ik vertueel kan rond rijden op Kreta. Na het lezen van deze rubriek heb ik gisteren een filmpje geplaatst op Youtube. Aangezien de originele film is geweigerd vanwege te lang , heb ik er maar een stuk afgeknipt. De originele film is de weg van mijn uitvalsbasis Kamares via Grigoria en Lagolio naar de markt van Tymbaki. Er zijn wel een paar schoonheidsfoutjes namelijk de opname datum en uur staan stil en het geluid kan je beter uitschakelen of dempen.
Hopelijk lukt het een beetje dan kan ik de andere filmpjes in hapklare blokken ook plaatsen bij Youtube.

Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Nog een filmpje. Let op( 07:55) de boom midden van de weg die kan je zelfs op Google Earth zien op coord 35°14'13.90"N 24°33'32.11"E
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Nog eentje uit de archieven. 8 Okt 2005
Kreta Mirtos , even een duizenden jaren oude trap bestijgen.

Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)