Even voorstellen: ADO
#1
Hallo allemaal, na zoveel jaar in Griekenland te hebben gewoond (en nog steeds wonende) ben ik eindelijk op dit forum terecht gekomen. Idea Zoals jullie wel zullen begrijpen kom ik oorspronkelijk uit Den Haag (ADO), en ik ben hier in dit aparte land sinds 1975. Na het doorlezen van een aantal berichten heb ik al verschillende namen gezien van mensen die ik ken via de Nederlandse Vereniging in Athene.
Ik zal proberen hier geregeld terug te keren vanwege de interessante discussies die er te vinden zijn en uiteraard ook proberen om zelf zo veel mogelijk bijdragen te leveren.

Voor mensen die geinteresseerd zijn om eens kennis te maken, ieder tweede vrijdag van de maand (behalve juli/augustus) is er in onze clubruimte Het Stekkie (Kallirois 99 en Koromila 1, Neos Kosmos, vlak bij de oude Fix brouwerij) een Casual Friday. Deur open 8 uur. Mij van je achter de bar (man met baard). En uiteraard zal je er ook andere Nederlanders, maar ook Grieken, kunnen ontmoeten. gremo

Tot ziens!

Quote
#2
welkom op het forum
ger en jose
Quote
#3
Welkom op Oríste Ado.

[Afbeelding: kalosirthate.jpg]

Veel lees- en schrijplezier hier :)

Ger
Quote
#4
Welkom op de site van Oríste !!!!
Ook jij gaat zeker veel plezier aan deze site beleven !!!

Groetjes Els en Jac Cuijpersgreeksmiley2
Quote
#5
Hallo ADO,

hartelijk welkom op dit prachtige en zeer informatieve Oriste forum. Ik zie je, als ik het goed heb, ook vaak op Grand Cafe Hellas, klopt dit?
Quote
#6
Welkom ADO! Veel plezier op dit forum!
Quote
#7
welkom op het forum ADO

groeten ger
Quote
#8
(04 March 2012, 14:18)Kock schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo ADO,

hartelijk welkom op dit prachtige en zeer informatieve Oriste forum. Ik zie je, als ik het goed heb, ook vaak op Grand Cafe Hellas, klopt dit?

Dat klopt, daar sta ik ook ingeschreven! ;)
En uiteraard iedereen bedankt voor het hartelijke welkom!!
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#9
welkom hier ado!
Petra
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)