Patmos - Ikaria
#1
Van de zomer wil ik met mijn zoon van Ikarie naar Patmos en dan naar Leros. Weet iemand of er vanaf Ikaria een rechtstreekse ferry naar Patmos gaat? Ik kan er niks over vinden.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Quote
#2
(04 March 2012, 22:51)teun schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Van de zomer wil ik met mijn zoon van Ikarie naar Patmos en dan naar Leros. Weet iemand of er vanaf Ikaria een rechtstreekse ferry naar Patmos gaat? Ik kan er niks over vinden.
Hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik vrees (denk) dat je een ommetje zal moeten maken via Samos.

Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
(04 March 2012, 22:51)teun schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Van de zomer wil ik met mijn zoon van Ikarie naar Patmos en dan naar Leros. Weet iemand of er vanaf Ikaria een rechtstreekse ferry naar Patmos gaat? Ik kan er niks over vinden.
Hoop dat iemand mij kan helpen.

De dagelijkse ferry's, dat zijn twee verschillende in snelheid en tijd , die v.v. van Pireus naar Samos varen. Daarvan doet er een altijd en Patmos en Ikaria aan dus een van die twee moet je nemen, welke is voor mij ook een vraag maar ik denk dat het de langzame is.
Maar met wat vogelen op 'het net' kom je er beslist uit.

Grtz.wick
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#4
Bedank voor je reactie. Ik ga weer op onderzoek uit. Misschien ben ik wat te vroeg in het jaar voor de bootschema's
Quote
#5
Er was ooit een snelle boot van Ikaria naar Patmos maar die stopte, een ferry is er zeker niet. Via Samos met ferry en dan met de Nissos Kalymnos
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Boeren, Geestelijken en Ikaria metaxa 0 1.508 19 September 2015, 09:27
Laatste bericht: metaxa
  Gezond leven op Ikaria - artikel NT Corry 1 2.200 16 December 2012, 22:02
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)