Grieksegids nieuws     
Zich even voorstellen bij Giorgos
#1
Ik ben Yiorgos (nickname Gnikolakak), ik kom uit de buurt van Athenes, ik ben vrij en 56 jaren , mijn hobby's zijn internet, voetbal (Olympiakos) en griekse/nederland forums als
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Vriendelijke groetjes,

Yiorgos
gnikolakak's signatuur Grιekenland en Nederland :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Welkom,jij bent al flink aanwezig zag ik.
Bij jezelf voorstellen schrijf je; ik ben vrij, wat bedoel je daar mee?
Quote
#3
ik denk dat hij net van de werk kwam. dus hij is vrij.
Quote
#4
Hahaha wel leuk dit!
Ik denk dat Yiorgos gewoon bedoelt dat hij single is. Aangezien dat woord (ελευθεριος) (mannelijk single, schrijf ik het zo goed?) in het grieks dicht bij 'vrijheid' (ελευθερια) ligt...
Quote
#5
Nee toch!! het is geen dating site, hier?? aan de andere kant waarom niet?? mischien is er iets voor iemand??
Quote
#6
Dat is echt ! Ik ben aleenstaand en ook met geen werk Sad
gnikolakak's signatuur Grιekenland en Nederland :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bruja stelt zich voor... Bruja 15 7.784 18 August 2014, 19:42
Laatste bericht: Ger
  Karen stelt zich voor Karidiès 11 6.646 25 July 2012, 20:07
Laatste bericht: Karidiès

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)