Nietsnutten, verraders, politici.
#1
Nietsnutten, verraders, politici dat waren de slogans die de inwoners van Rodos riepen naar de politiekers die in de tribune zaten tijden de herdenking van 7 maart 1948. Toen werd Rodos bij Griekeland gevoegd.
Bij de bestorming van de tribune waren ook de eieren, yoghurt en water waren van de partij.Dat is nu eens wat anders dan al marcherend het hoofd weg draaien van de tribune.bravo
De politiekers hebben dan de aftocht geblazen en nadien is de parade dan toch voortgezet.

Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik bn tegen het gebruik van geweld over het algemeen, maar het is gewoon een feit dat door de huidige politici hier een situatie is ontstaan die niet meer kan worden opgelost door woorden alleen. Er moet gehandeld worden, en toekomstige politici moet het duidelijk worden gemaakt dat de tijd van zakken vullen en vriendendiensten verlenen voorbij is. Ik hoop dat dat zal lukken, want het betekent in principe dat deze hele "cultuur" moet verdwijnen, en dat zal moeilijk zijn. Confused
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#3
geweld is al het yoghurt met zijn aarde werk bakje wordt gegooid. op deze manier is een protest. en ook nog milieuw vriendelijk. vergelijk dat met al de traangas op de Syntagma plein??
Quote
#4
Nu is het de beurt aan de politie om te protesteren heb ik gelezen.
Gaan ze dan het leger inschakelen zoals destijds bij de polytechnio Big Grin
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)