een tip vanavond op Net
#1
ik weet dat velen de programma Stin ygeia mas volgen. als het goed is vanavond om 21 uur ongeveer, een tribute aan Manolis Rasoulis. veel van zijn liederen door Xaris Alexiou gezongen.
en ik denk dat je geen sateliet nodig hebt er is een link voor web tv ,i denk dat ger hier meer van weet. ik probeer even wat .
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&chid=9
je zie rechts ergens een link naar web tv. maar hij doed live nu niet.
Quote
#2
@Tzimi, bedankt voor de info!
Quote
#3
Mocht de link van Tzimis het niet doen neem dan deze:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#4
en verdorie terwijl met veel vedriet terug kijk ik naar een leven vol met de liederen en texten van Manoulis Rasoulis het nieuws lees van een andere groot verlies. onze liefste oma in griekenland is vanavond ook gestorven.
Domna Samiou een legende van de traditionele griekse lied.
mischien niet zo bekende aan jullie maar haar werk is groot geweest.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekenland.net metaxa 2 2.252 01 September 2014, 18:48
Laatste bericht: JohanV
  Elgin Marbles: Griekenland vist weer achter het net! Erwin 0 1.901 16 April 2014, 15:27
Laatste bericht: Erwin
  enquete op het Griekenland net metaxa 13 8.715 15 September 2013, 20:19
Laatste bericht: Patrick
  NET Fyfika 7 3.953 31 August 2012, 13:44
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)