mooi oud filmpje van Chania
#1
Ik kwam dit filmpje tegen: Chania in 1961. Prachtig!

Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#2
Dit is echt mijn ding @Berend, zeker die oude foto's en filmjes zoals deze, (ik noem het de zwartwit tijd), geen gekloot met digitale dingen, en wat dacht je van de muziek, ik zie ook verschillende auto's en vooral vrachtauto's waar ik ook nog mee heb gereden in mijn ouwe tijd.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Erg leuk !
Quote
#4
heel erg mooi ben, er blij mee,omdat ik al zo lang in chania kom,en dit nog nooit heb gezien
Quote
#5
Hallo Arthur! Ik zat ook naar die auto's te kijken, schitterend!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#6
Fantastisch Berendw, dank je wel. Ik raad iedere liefhebber aan dit filmpje even op youtube op te zoeken, omdat daar in dat scherm aan de rechterkant een schat aan lekkers is te zien. Daar zijn we nog niet klaar mee. Over 2 maanden zijn we er weer een weekje. Dank voor deze voorpret. En Ate, de muziek is inderdaad ook niet te versmaden. Ga ik nog achteraan. Groet, Cor.
Quote
#7
Zo kunnen we de verschillen zien met het heden,heerlijk filmpje.
efcharisto
Quote
#8
Hier nog meer mooi filmpjes van John Sooklakis. Hij heeft dit gefilmd. Je vindt hier ook filmpje van Rethymno, Paidochori en Akrotiri. Vooral die van Paidochori is mooi. Je ziet nog mooi hoe ze de "Aloni" (dorsvloer) gebruiken. Je ziet deze ronde stenen cirkels nog overal in het landschap.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Even op videos klikken en daar doorheen scrollen.

Veel kijk plezier!!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#9
Volgens mij is de muziek uit het filmpje van Vangellis Pythroulis.
(dont shoot me if i'm wrong)
Quote
#10
(12 March 2012, 20:44)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Volgens mij is de muziek uit het filmpje van Vangellis Pythroulis.
(dont shoot me if i'm wrong)
We shoot you after you bring our stuff to CreteBig Grin

Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
prachtig . zo was ondeveer ook in Drama eind jaaren 60 ,die ik kan herrineren. de winkels en de autos, bussen en andere dinges. mooi filmpjes. goed gedaan BerendW.
Quote
#12
@ Arthur; we gaan niet dreigen he? Smile
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Flying over Greece HD filmpje ( Mooi !!! ) Bouboulina 1 2.882 09 November 2015, 22:02
Laatste bericht: Koukla
  Oud filmpje. Leo en Sonja 0 2.177 14 May 2013, 15:23
Laatste bericht: Leo en Sonja

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)