Grieksegids nieuws     
Eleftheria Eleftheriou naar songfestival
#1
Gisterenavond werd in het programma Ellinikos Telikos de Griekse inzending voor het eurovisie songfestival gekozen.

De winnares is Eleftheria Eleftheriou met de song 'Aphrodisiac'.



Quote
#2
Leve Cyprus , na Anna Vissi en andere hopa hopa geiten nu een andere grieks CYpriotish gaat ons naar de eurovisie vertegenwordigen. o je als wij winnen. welke land zou ons willen geld lenen om volgende jaar de eurovisie in griekenland te organiseren.( ik begin alvast te sparen voor gr.)
veel grieken leven hun mythe nog. jammer dat zulke berichten de nieuws halen terwijl andere niet bv
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=player_embedded
Quote
#3
Zie ik toch liever (onze) SQUAW als dit zoveelste huppeltrutje.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
12 punten naar
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Tzimi, ik ben het volkomen met je eens, beter een spontaan amateurgroep dan al weer een opgefokt zangeresje die lijkt op al die andere vorige zangeresjes, met een liedje dat al weer lijkt op honderdduizenden andere liedjes.

Ik stem voor Rusland!
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#6
Eerlijk gezegd vind ik dat hele eurovision een nepvertoning met veel vriendjespolitiek.
Quote
#7
ik ben beniuwd in naam van welke grieken gaat ERT daar. met al de problemen en de zorgen dat de griekse matschapij heeft ,hun hebben ze het druk met eurovision. ik hoop dat zij niet komt met een promo tour naar Nederland. ik ga naar Amsterdam of waar ok ze komen met youchurt.een griek zou zeggen ,εδω ο κοσμος χανεται και το μουνι χτενιζεται, zo iets als de wereld vergaat maar zij heeft het druk over haar kapsel.
Quote
#8
Van wat ik begrepen heb worden (bijna) alle kosten voor de Griekse mededinging betaald door een sponsor. Ik weet niet wie want ik interesser me hier totaal niet voor. Wat mij betreft mogen ze dit festival opdoeken.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#9
Universal music, platenmaatschappij, neemt alle kosten voor haar rekening. Zij hebben ook de liedjes en artiesten uitgekozen.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Utrechtse Stefania voor Griekenland naar Songfestival Natascha 2 1.439 04 February 2020, 08:54
Laatste bericht: Goedas
  Eurovisie songfestival 2019 Patrick 1 2.032 09 March 2019, 02:30
Laatste bericht: Patrick
  25 jan 2019: Eleftheria Avarnitaki - Melkweg Amsterdam Ger 7 3.458 01 December 2018, 19:04
Laatste bericht: Ger
  ERT: Voorronden Eurovisie songfestival 2018 Ger 5 3.023 11 March 2018, 10:06
Laatste bericht: Wim M
  Griekenland op Eurovisie Songfestival 2017: Demi Ger 1 2.200 22 January 2017, 11:51
Laatste bericht: kokino17
  2013: Griekenland niet naar Songfestival Ger 8 6.284 24 December 2012, 18:01
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Eleftheria Eleftheriou Nederland M-1414 0 1.963 20 April 2012, 23:12
Laatste bericht: M-1414
  Peiling: Griekenland naar Eurovisie songfestival Ger 7 7.524 12 May 2011, 20:45
Laatste bericht: greece67
  Eleftheria Arvanitaki op Amsterdam World 2010: Mediterranea! theeke 0 1.881 20 September 2010, 11:37
Laatste bericht: theeke
  Songfestival: Giorgos Alkaios & Friends Ger 6 5.313 29 May 2010, 18:32
Laatste bericht: Fleurootje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)