haven van Ormos (Samos)
#1
Zou er eindelijk een start van de geplande havenwerken plaats gaan vinden.
Afgelopen zondag arriveerde een platbodem met een enorme kraan en shovel. Volgens de plaatselijke bevolking het begin van de vernieuwingen van de haven in Ormos.
[Afbeelding: 33v2kx2.jpg][IMG]
[Afbeelding: 2jcekjn.jpg]
Ik hou jullie op de hoogte.

Els: op de achtergrond jullie woonst op Balos.



Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#2
Wick
Is dit weer een (vroege) 1 aprilgrap? Enfin over 6 dagen kan ik het zelf controleren want dan moet ik even op en neer voor "business"
Quote
#3
(14 March 2012, 13:15)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wick
Is dit weer een (vroege) 1 aprilgrap? Enfin over 6 dagen kan ik het zelf controleren want dan moet ik even op en neer voor "business"

Geen grap Els en als je kunt wachten met komen naar Samos zou ik dat doen want er gaan geruchten hier op het eiland.
Omdat het geruchten zijn wacht ik nog even met die te vermelden totdat ik het fijne er van weet.
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#4
Joh Wick,
Nu maak je ons wel heel nieuwsgierig.
Ikzelf ga half mei 4 weken naar Samos, zijn er vast weer nieuwe geruchten .
Ben benieuwd,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#5
Wick
De reden dat ik eerder kom is omdat de "business" voor 1 april doorgesproken moet zijn (Is lang verhaal, vertel ik je wel eens). Maar wat er er dan voor gerucht? Weer stakingen? Tja, ti na kanoume? Tha doume. .. We zien wel...
Quote
#6
Zeg Wick die kraan was al weer weg toen ik er vorige week was.
Dus ..........
Quote
#7
(01 April 2012, 17:51)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zeg Wick die kraan was al weer weg toen ik er vorige week was.
Dus ..........

Ze hebben wat gebaggerd voor de toeristenboot die naar Patmos gaat en weg waren ze weer!
Dus het EU geld voor de uitbreiding blijft nog wel een jaartje op de bank staan en rente trekken voor wie...???
Ondertussen is de Manuela, de boot die in het seizoen dagelijks een rondvaart, maakt verkocht aan een ondernemer op Kreta.
De plaatselijke 'mafioso' is volop aan het debateren dus zal er echt wel iets op til staan.
Verder is het hier uitgestorven en komt er zelfs geen Griek om iets te verteren. Het is echt komkommer tijd!!
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#8
@Wick
Hoop dat de rondvaartboot van Ormos naar Fourni dit jaar weer vaart (verleden jaar niet) want dat is altijd een leuk dagje uit met gasten. Hoor je daar wat over?
Quote
#9
Hallo mensen,

Deze reactie betreft niet zozeer het onderwerp maar wel het eiland. Ik lees tussen de regels door dat jullie goed bekend zijn op/met Samos. Wij willen dit voorjaar een vakantie op Samos door gaan brengen en vragen ons af of jullie ons goede tips kunnen geven over wat wel en wat niet te doen? We zijn goed bekend met veel Griekse gebruiken en bezoeken dit geweldige land al meer dan 20 jaar dus het gaat speciaal om 'insider' weetjes over Samos.
We waren wel al eens op Samos maar dat is al lang geleden en toen hebben we nauwelijks iets gezien/gedaan. Verder waren we al op Kreta (3x), Chios (2x), Pilion (2x), Kythira (6x), Skyros, Parga, Peleponnessos, Corfu, Kefaloni en Ithaki.
Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
groetjes
Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote
#10
(02 April 2012, 10:31)Mieke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo mensen,

Deze reactie betreft niet zozeer het onderwerp maar wel het eiland. Ik lees tussen de regels door dat jullie goed bekend zijn op/met Samos. Wij willen dit voorjaar een vakantie op Samos door gaan brengen en vragen ons af of jullie ons goede tips kunnen geven over wat wel en wat niet te doen? We zijn goed bekend met veel Griekse gebruiken en bezoeken dit geweldige land al meer dan 20 jaar dus het gaat speciaal om 'insider' weetjes over Samos.
We waren wel al eens op Samos maar dat is al lang geleden en toen hebben we nauwelijks iets gezien/gedaan. Verder waren we al op Kreta (3x), Chios (2x), Pilion (2x), Kythira (6x), Skyros, Parga, Peleponnessos, Corfu, Kefaloni en Ithaki.
Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
groetjes


Hallo Mieke,

Hier een zeer goede website ooit eerder gepubliceerd door Ger.
En voor binnenkort: welkom op Samos (mooier bestaat niet) sorry andere mening houders!!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#11
Ben het helemaal met Wick eens. Ofschoon wij ook al op diverse plekken in Griekenland waren geweest, was het liefde op het eerste gezicht tussen Samos en ons. Voor wat betreft tips: kijk inderdaad eerst eens op die website. Mocht je dan nog vragen hebben (bijvoorbeeld waar je de lekkerste lamskoteletjes eet of wat het mooiste strand is ...) dan kan ik je verder helpen en Wick vast ook.
Je wordt het vast met ons eens voor wat betreft Samos!
Quote
#12
wauw, wat een geweldige site, dat gaat me nog heel wat voorpret bezorgen!!!
Hartelijk dank en mocht ik nog meer willen weten dan weet ik waar ik mijn vragen moet stellen.

groetjes Mieke
Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Binnenkort ferry vanuit Ormos? Patrick 3 1.516 22 May 2023, 11:38
Laatste bericht: Bowie
  Ormos of Ireon Margo 29 14.913 21 June 2021, 17:16
Laatste bericht: lucy
  Weerzien Samos-Ormos Wick 2 5.018 19 May 2016, 11:12
Laatste bericht: hansley-dubiezson
  Samos het dorp Ormos Martino 21 16.737 08 June 2015, 19:51
Laatste bericht: Doornroosje
  Regatta in Ormos Wick 2 2.538 30 May 2012, 14:23
Laatste bericht: albert6
  SAMOS- nieuwe haven in ORMOS Wick 9 9.477 03 April 2011, 19:46
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)