Bestaat er ook een Griekse omroepgids?
#1
Yassas allemaal,

Dit forum nét gevonden en al meteen een vraag:
Hebben ze in Hellas ook een website waar alle TV-programma's voor de komende dagen op vermeld staan, dus een soort online TV-gids zoals wij die ook kennen? Of moet je dat per zender op de betreffende zenderwebsite opzoeken?

efxaristo poli

Eleni
Quote
#2
(11 October 2009, 22:42)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Yassas allemaal,

Dit forum nét gevonden en al meteen een vraag:
Hebben ze in Hellas ook een website waar alle TV-programma's voor de komende dagen op vermeld staan, dus een soort online TV-gids zoals wij die ook kennen? Of moet je dat per zender op de betreffende zenderwebsite opzoeken?

efxaristo poli

Eleni

Oeps, ik drukte net te snel op het knopje 'reactie plaatsen'terwijl ik het bericht nog niet had getyptExclamation

Eleni, of er een website bestaat met de wekelijkste programmering van alle Griekse tv kanalen heb ik niet kunnen vinden. Wel weet ik dat ze allemaal apart een website hebben waarop de programmering staat vermeld en verdere informatie over de programma's b.v
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Quote
#3
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar zo'n gids. Tot nu toe gebruikte ik altijd deze site van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




maar daar staan de zenders ook allemaal apart op helaas.

Ger
Quote
#4
Het moeilijkste te vinden zijn de programmagegevens van ERT-World. Die staan altijd maar één of twee dagen vantevoren op hun website.

Goede oplossing is de teletext van ERT-World. Daar vindt je vanaf pagina 114(1/2) alle gegevens van een week vooruit. De dagen staan vermeld in het Engels én in het Grieks. Tip: kies de Griekse variant; de Engelse geeft info zoals "Greek film" terwijl de Griekse ook de titel en meer info over de film geeft up

Jan (nis)

(12 October 2009, 08:37)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben ook al een tijdje op zoek naar zo'n gids. Tot nu toe gebruikte ik altijd deze site van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




maar daar staan de zenders ook allemaal apart op helaas.

Ger
Quote
#5
(12 October 2009, 08:37)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben ook al een tijdje op zoek naar zo'n gids. Tot nu toe gebruikte ik altijd deze site van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




maar daar staan de zenders ook allemaal apart op helaas.

Ger

Ik draai sinds een paar maanden het ruDREAM image Ger , daar zit de plugin crossepg in ,met deze plugin heb ik de epg van de nederlandse , maar ook de griekse zenders en dat een dag of zes vooruit , eigenlijk helemaal geen tv gids nodig .
Veel mensen kijken tegen de 49€ membership op van ruDREAM , maar je krijgt er echt giga voor terug , dit alles deels offtopic :)
Voorbeeldje .........


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
   
djdakman's signatuur
Quote
#6
Als ik dat allemaal zo lees André krijg ik steeds meer het gevoel dat ik ook maar eens naar een DB moet gaan uitkijken. Heeft toch, naast die nuDream, veel voordelen zoals MPEG4, eventueel CS enz........
Welk model heb jij als ik vragen mag (ik zie je handtekening niet meer)? En misschien een suggestie voor een bepaald type?

Ger
Quote
#7
Ik heb een 7020/7025 een 800 en een DM8000 , vanaf de 7025 is enigma2 , de DM8000 is uiteraard het paradepaardje , ben daar zeer tevreden mee , heb daar twee (vaste) sattuners in en een -C heb ik er bijgestoken , dus er kan ook nog een -t in ofzo of nog een sattuner , een dvd speler zit erin een een 1TB HDD , super dus .
Helaas nog slecht leverbaar en nog steeds stinkend duur Ger , maar wel een aanrader !!
De DM800 is ook een goed en mooi klein boxje met zeer goed HD signaal , een interne hdd heb ik erin en een usb stick van 7 gig , kortom als je met één tuner kan volstaan is dit een goede optie ook en zijn al ruim onder de 400€ .
Twee tuners maar dan zonder HD kom je bij de 7025 een zeer stabiele box ook en ook betaalbaar nu , 7020 is enigma1 en is niet veel aan met de huidige boxen in de omloop .
Nou Ger , keuze genoeg dus in dreamboxland , er zijn verschillende nieuwe boxen in de omloop QHD box , maar daar zou ik maar niet aan denken , ik weet niet of je het volgt bij ons op freesat , maar dat loopt allemaal heel moeilijk .
Interessant is de box die DutchHornet aan het testen is , de AZ box , lees daar goede dingen over , maar niets komt in de buurt van een dreambox al willen sommige dat wel doen geloven ......

Suc6 met wat je ook zou gaan of willen gaan aanschaffen Ger .

Yassou André
djdakman's signatuur
Quote
#8
efxaristo poli voor je uitgebreide reactie André. Ik ga me er de komende tijd eens in verdiepen. Eigenlijk ben ik best tevreden met m'n Maxplus maar ik wil op termijn toch overgaan naar een HD ontvanger. Ik zat ook al te denken aan een Sab Ultimate of de Vantage die hieronder te koop staat of toch een Dreambox...

Om deze topic niet al te veel te vervuilen (gaat tenslotte over een Griekse programmagids) start ik hieronder maar een nieuwe draad, misschien komen er dan nog meer ervarings-tips.

Ger
Quote
#9
Een andere tip om de programma's te bekijken is
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van ERT.

Je kiest de datum, vervolgens de zender en laat de laatste kolom leeg.
Klik op "go" en de programma's verschijnen.

Daarnaast gebruik ik al een tijdje de site van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, die werkt ook erg goed.

Jan(nis)
Quote
#10
Vandaag heb ik de "Griekse-tv kalender" gelanceerd.
Ben benieuwd wat de leden er van vinden:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)