Nieuwe HD-ontvanger - maar wélke?
#1
Na jaren erg veel plezier te hebben beleefd aan m'n Maxplus 2100S+ zal ik ook niet om het HD tijperk heen kunnen. Steeds meer transponders gaan over op DVB-S2 (8PSK) en dat kan m'n Max niet aan helaas.

Maar, wat nu? Welke nieuwe receiver gaat het worden? Een Dreambox, een Sab-Ultimate of de Vantage 7100S HD (staat hieronder te koop). Op Dr Dish zag ik veel goeds over de Edision. Omdat ik voortdurend op zoek ben naar nieuwe Griekse zenders op Hellas-Sat is een receiver met een Blind-scan functie (zoals m'n Max) zéker een pré.

Van André (djdakman) heb ik al wat tips gekregen in een andere
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Mijn vraag is: welke receiver(s) gebruiken jullie en hoe bevalt dat? Wat kunnen jullie me aanraden?

Ger
Quote
#2
Hoi ger

Dan is denk ik de F16 de juiste ontvanger voor je.

Inbetwee
Quote
#3
Bedankt voor de tip Inbetwee; ik kan er niet al te veel over vinden helaas. Is dat de ontvanger die ongeveer gelijk is aan de Clarke-tech?

Ger
Quote
#4
Ger kijk maar even hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




het is een omgebouwde Clarktech maar dan beter.

Inbetwee
Quote
#5
Thanks Inbetwee up

Ger
Quote
#6
ik zou voor een Dreambox gaan,
meer mogelijkheden........maar je kunt nog altijd mijn Vantage 7100S HD gaan kopen.
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#7
Ik zou ook zeker voor de dream gaan , zo uitgebreid en zoveel software met geweldige plugins kom je echt nergens tegen , maar ja Ger het moet jou keuze zijn , niet de onze :)
djdakman's signatuur
Quote
#8
Hallo Ger,

Ik vermoed dat mijn SAB Ultimate iets te weinig mogelijkheden bied voor u, maar ik weet niet of je het volgende forum kent, misschien toch goed om eens te informeren.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Veel geluk verder,

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)