Fodelianakis olijfolie                 
A perfect dream
#1
Goedenmorgen, ik wilde een youtube filmpje met jullie delen waarvan iedere Griekenland liefhebber (en degene die het nog niet zijn ) zal genieten. Het is van ons buurland Skopelos en gevonden op het blog:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Klik hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&v=ZmkAfvXoYfI
om direct naar het filmpje te gaan.



Mooie beelden, waar iedereen en goed gevoel van krijgt, zo hard nodig in deze tijd.

Een fijne dag en hartelijke groeten, Frieda
Quote
#2
Ik krijg gelijk zin om in het vliegtuig te stappen.
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#3
Dat gaat nou zo lekker op dit forum, ik heb al zo veel mooie en leuke filmpjes gezien dat ik nog heel veeel tijd (en geld!) nodig zal hebben om overal naaar toe te gaan, al woon ik zelf al jaren in Griekenland. De mogelijkheden voor uitstapjes in dit land zijn eigenlijk onbeperkt.

Op Skiathos ben ik 2X geweest, een heel mooi eiland vind ik, alleen heel erg toeristisch (in ieder geval 's zomers). Ik hoop er nog eens een keer naar toe te gaan.
Skopelos heb ik 1X bezocht, dat vond ik een schitterend eiland, wat rustiger en heerlijk om wandelingen te maken.
Alonissos staat nog op de To Do lijst. :)
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#4
Ter informatie. De Sporaden bestaan uit Alonissos, Skiathos, Skopelos EN Skiros. Dat laatste weten veel mensen niet en mede daarom is dit eiland nog zo rustig. Ook in de zomer. Aan de ene kant een voordeel die rust, aan de andere kant voor ons in de toeristische sector minder. Zeker nu veel Grieken deze zomer geen vakantie zullen kunnen vieren en wij van dit Grieks toerisme afhankelijk zijn.

Hoe dan ook, in de zomerperiode gaat onze ferryboot (particulier bezit van Skiros) bepaalde dagen ook naar de andere Sporaden toe en is een combinatie reis (mocht je natuurlijk een beetje avontuurlijk zijn ingesteld) een erg leuk alternatief.

Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#5
Daarom houden wij allemaal zo van dit heerlijke griekenland met zijn prachtige eilanden,wij zijn in 1992 op skiathos geweest,we hebben daar een speedboot gehuurd voor een paar dagen,we zullen deze tijd nooit meer in ons leven vergeten,opeens zaten we midden in een groep dolfijnen,even verder varen op zee en weer een groep dolfijnen,wij vragen ons wel eens af,komt dit nog voor in de buurt van dit eiland?
Groetjes van Leo en Sonja.greeksmiley2
Quote
#6
De Grieken zeggen toch ook dat een mensenleven niet lang genoeg is om alle mooie plekjes van griekenland te bezoeken.
Quote
#7
Dan wordt Skiros NU op de To Do lijst gezet!!
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)