Cornelius is nr. 1.000
#1
Gefeliciteerd @Cornelius! Ik hoop dat je hier veel plezier zult beleven en dat je lang blijft en mooie dingen in hebt te brengen.Hier ben je zeer welkom en kun je heel veel goeds naar jou toe verwachten.Nogmaals: we ontvangen je met open armen in onze Oriste-pareá!
Quote
#2
(28 March 2012, 12:29)Aleko-non-Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gefeliciteerd @Cornelius! Ik hoop dat je hier veel plezier zult beleven en dat je lang blijft en mooie dingen in hebt te brengen.Hier ben je zeer welkom en kun je heel veel goeds naar jou toe verwachten.Nogmaals: we ontvangen je met open armen in onze Oriste-pareá!

Wat is hier aan de hand!!??
Mafiapraktijken??!!
Cornelius was al lang lid!!
Of opgezet pandoer!!
Laten wij het leuk houden!!
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#3
Keesje was boos Wick en is er toen van af gegaan nu weer terug om alleen te kijken.
Quote
#4
@Wick.Even voor alle duidelijkheid: Ik ben deze Cornelius niet! Ik was dat wél op XAOS waar men mij wegpestte door me consequent met "luis" aan te spreken.Ik vraag me ook af of er iets rommelt!
Quote
#5
(28 March 2012, 12:56)Aleko-non-Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Wick.Even voor alle duidelijkheid: Ik ben deze Cornelius niet! Ik was dat wél op XAOS waar men mij wegpestte door me consequent met "luis" aan te spreken.Ik vraag me ook af of er iets rommelt!

Ik denk dat Ger, ja juist onze Ger er wel een goed antwoord op weet.
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#6
Cornelius is inderdaad al eens lid geweest maar heeft toen in verband met voor hem moverende redenen het forum verlaten.

Lees hier meer erover:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





(vanaf bericht 24 in die topic)

Natuurlijk staat het eenieder vrij om het forum te verlaten maar ook weer terug te komen zolang men zich maar aan de algemene fatsoens- en andere regels houdt. Ik ga er van uit dat Cornelius een gegronde reden voor het vertrekken en terugkomen had/heeft.

Ger


Quote
#7
Dank @Ger.Wijs zoals altijd.Ik had die draad inderdaad niet gevolgd.Als wel, dan had ik mijn juichstemming waarmee ik deze draad opende toch wel enigszins getemperd, met behoud van mijn positieve woorden.
Rest mij @Cornelius te feliciteren met zijn goed getimede out- en weer in beweging:Je bent en blijft voor altijd nummer 1.000.Geluk er mee!
Quote
#8
een beetje chaotish dus!!
Quote
#9
(28 March 2012, 15:29)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




een beetje chaotish dus!!

Gewoon écht Grieks zullen we maar zeggen Big Grin

Quote
#10
dan zou de naam moeten veranderen naar To megalo mas tsirko.
Quote
#11
Ik ga er van uit dat Cornelius een gegronde reden voor het vertrekken en terugkomen had/heeft.
@Ger wie wil nou niet een gratis tochtje, we blijven toch Hollanders héBig Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#12
(28 March 2012, 17:32)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ga er van uit dat Cornelius een gegronde reden voor het vertrekken en terugkomen had/heeft.
@Ger wie wil nou niet een gratis tochtje, we blijven toch Hollanders héBig Grin

Ik begrijp dat Cornelius nog niet heeft gereageerd op je aanbod ik
begrijp dat wel je had er bij moetten zetten dat hij een reddingsboei
bij kreeg,mischien kan hij niet zwemmen en is hij bang om over boord te gaan.;)

Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  100.000 pageviews oriste 2 3.734 10 April 2010, 15:25
Laatste bericht: prasoudi

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)