Voorstellen
#1
Hallo allemaal

Ik kijk al een tijdje rond op dit forum,maar had me nog niet voorgesteld
Ik ben Hennie,ik kom uit Oss en ben getrouwd met Herman.
Ik ben 48 en Herman is 45,
Wij hebben 2 hondjes,geen kids en houden uiteraard van op vakantie gaan.
Wij zijn nu 15 jaar samen en voordat ik mijn man kende ging ik elk jaar op vakantie,helaas hield mijn man daar niet van en zijn we altijd thuis gebleven vanaf het moment dat ik hem leerde kennen.
Ik vond het niet zo erg,kan me thuis ook goed vermaken,maar door gezondheidsredenen wo een zware nekoperatie en een hartinfarct in 2010 ,heb ik het uiteraard erg moeilijk gehad.
Vorig jaar was voor mij de emmer vol (na nog meer ellende op gezondheidsgebied) en heb mijn man over weten te halen om toch eens op vakantie te gaan want ik had dat heel erg nodig.
Nou jullie raden het misschien al:Hij was verkocht,we zijn in juni vorig jaar naar Zakynthos geweest en hebben een geweldige vakantie gehad.
Ik was zelf al 3x in griekenland geweest en vond het heerlijk.
Nu wil mijn man dus gelukkig ook elk jaar op vakantie,maar dan wel naar Griekenland hahaha,nou dat vind ik dus niet erg
We gaan eerst in juni een lang weekend naar de ardennen om te wandelen en dan gaan we eind augustus 8 dagen naar Chios,naar de aegean dream appartementen in Karfas.
Ik heb inmiddels alles al gelezen over Chios en ben er van overtuigd dat dit wel een heel mooi eiland is en het kan me niet snel genoeg augustus worden.
Ben wel een beetje huiverig voor het landen en stijgen daar omdat het zo,n korte baan is brrrr,maar dat zal ook wel goed komen.
Nou dit was het zo,n beetje in het kort.
Ik ga me in iedergeval vermaken op dit forum door veel te gaan lezen.
Een fijn weekend,en groetjes van Hennie;)
Quote
#2
Hoi Hennie, welkom op dit leuke forum !
Vergeet ook niet om Kreta te bezoeken !!!
famtop's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Chios is een geweldige keuze. Wat je zeker moet doen is een auto huren om het eiland te verkennen. Wij hebben genoten van het eiland. Karfas is ook een heerlijke plaats om te verblijven. Wij noemen het altijd een gezellige drukte. Een mooi strand en een kleine boulevard met genoeg keus in tavernes.
Quote
#4
Hennie, ik heb al op meer dan 10 verschillende Griekse luchthavens een landing meegemaakt, en ik herinner me echt niet dat Chios een korte landing zou geweest zijn. Geen probleem dus.
Tamelijk korte landingsbanen zijn bijvoorbeeld wel op de luchthavens van Skiathos en Corfu.

Probeer 's avonds in Chios stad wel eens op het terrasje te gaan zitten in de hoek van de haven, waar de grote ferry aanlegt. Heerlijk om van op dat terrasje de drukte te bekijken: al die voertuigen die in en uit de ferry rijden. Echt het leven op z'n Grieks Smile


vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#5
(30 March 2012, 17:47)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hennie, ik heb al op meer dan 10 verschillende Griekse luchthavens een landing meegemaakt, en ik herinner me echt niet dat Chios een korte landing zou geweest zijn. Geen probleem dus.
Tamelijk korte landingsbanen zijn bijvoorbeeld wel op de luchthavens van Skiathos en Corfu.

Probeer 's avonds in Chios stad wel eens op het terrasje te gaan zitten in de hoek van de haven, waar de grote ferry aanlegt. Heerlijk om van op dat terrasje de drukte te bekijken: al die voertuigen die in en uit de ferry rijden. Echt het leven op z'n Grieks Smile


Op Skiathos we,hahah daar hebben we op de terugreis een tussenlanding
En ik ga zeker in Chios stad naar de boten kijken,ik ben gek op grote boten

gr Hennie


(30 March 2012, 15:46)Rolf schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Chios is een geweldige keuze. Wat je zeker moet doen is een auto huren om het eiland te verkennen. Wij hebben genoten van het eiland. Karfas is ook een heerlijke plaats om te verblijven. Wij noemen het altijd een gezellige drukte. Een mooi strand en een kleine boulevard met genoeg keus in tavernes.

Hoi Rolf

wij zijn van plan om 5 dagen een auto te huren,gewoon bij een plaatselijke verhuurder

gr Hennie
Quote
#6
hallo
Hennie,leuk,en welkom op dit forum
Chios is erg mooi ,ben er enkele malen geweest,van korte landingsbaan,dat valt best wel mee
Quote
#7
Héhé, je zal dus ook op Skiathos landen? Prachtig eiland, trouwens. Kijk zeker naar het heerlijke landschap bij het landen.
Een filmpje gemaakt vanuit een klein vliegtuigje (geen schrik, daar vlieg jij niet mee, hoor). En piloten weten best wel wat ze moeten doen. Er is daar trouwens nog nooit een ongeluk gebeurd. Ik post het hier alleen maar om je te tonen hoe mooi het daar is:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Als je al zou willen weten hoe het er van op de grond uit ziet:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#8
Hennie en Herman, geniet er maar lekker van, het leven is kort en je moet proberen om iets te maken van elke minuut (om niet te zeggen seconde) ervan. Veel plezier op Chios en maak je niet druk om dat vliegen, dat komt altijd wel goed. :):)
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#9
dank je,voor jullie reactie,s Rolleyes
jullie maken me nu nog meer benieuwd naar Chios
Ben niet bang om te vliegen hoor,maar als ik korte landingsbaan hoor dan begint het toch wel een beetje te kriebelen hahah
En genieten gaan we zeker het leven is idd kort,bij mij is er in 2010 bijna een einde gekomen aan het leven dus ik geniet nu dubbel zo hard,je gaat wel anders denken als je zo jong al een hartinfarct krijgt.
Ik geniet nu nog meer van onze tuin met koikarpers bv,of van mijn kanarie,en van mijn hondjes
En van de wandelingen die ik maak,want ik hou erg veel van wandelen,en ga op Chios ook zeker een mooie wandeling maken
Ik wens iedereen een fijn weekend
groetjes Hennie
Quote
#10
Hennie, denk niet aan dat vliegen. Die piloten hebben er dagelijks ervaring mee, en weten wat ze moeten doen. Denk dus vooral aan de mooie tijd die je zal beleven op Chios. Ik vond het een aangenaam eiland, waar je tot volle rust kan komen. Het is zeker en vast een aanrader.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#11
welkom hier Hennie!

Geniet maar vast van alle vakantievoorbereidingen... alles uitzoeken enzo dat is toch ook al heel erg leuk!

Groetjes Petra
Quote
#12
Hallo Hennie,

Welkom op het forum. Geniet er maar lekker van op Chios is een prachtig eiland.
Wanneer je de volgende keer naar Griekenland mocht komen, zijn er ook hele mooie plaatsen en gebieden op het vaste land b.v. PELION.
Heeft een hele mooie natuur, combinatie bergen en zee en strand en je kunt er heerlijk wandelen of wat je maar wilt.
Veel plezier op Chios.

clementina
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)