Fodelianakis olijfolie                 
Subsidie voor retourvluchten naar Griekse eilanden!!
#1



Eindelijk is de kogel door de kerk.

Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad. Afgelopen nacht heeft de Griekse regering met algemene stemmen het al lang verwachte besluit genomen om het toerisme naar Griekenland met daden te doen bevorderen. De aankomende verkiezingen hebben dit besluit waarschijnlijk doen versnellen.
In navolging met Spanje en Turkije gaat Griekenland het toerisme meer promoten met daadwerkelijke geldelijke steun, mede door adviezen van de instellingen: IMF-ECB-EU genaamd de Troika.

Subsidieregeling voor toeristenvluchten naar Griekenland gaat met terugwerkende kracht in werking vanaf 1 januari 2012.

Deze regeling zal het toerisme naar Griekenland een geweldige stimulans geven.

* De subsidie is alleen van toepassing op retourvluchten in 2012 naar de Griekse eilanden.
* In eerste instantie alleen voor vluchten vanuit de landen: België, Duitsland en Nederland.
* Elk eiland bepaald zelf de hoogte van de subsidie.

De Gouverneur van Samos en Chios heeft als eerste besloten deze regeling in te voeren en geeft een subsidie van 100,00 €!! per retourvlucht p.p. vanaf vertrek vanuit een vlieghaven in België, Duitsland of Nederland.
Deze regeling sluit aan bij de rijksregeling welke de slogan heeft meegekregen: ‘Meer Griekenland met minder’.
Hiermede worden nu ook de eilanden in Griekenland beter en goedkoper bereikbaar voor toeristen.

Samos is het eerste eiland dat deze regeling gaat uitvoeren, verwacht wordt dat andere eilanden nu ook snel zullen volgen.

De subsidie geldt dus alleen voor retourtickets van/voor het seizoen 2012. De aanvragen voor en het downloaden van de benodigde formulieren ook indien u al geboekt en betaald heeft kunt u aanvragen bij:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




subsidieaanvraag.gr


Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#2
Wat voor datum is het ook alweer vandaag??
Quote
#3
Dat is mooi maar ik denk niet dat je bij je touroperator aan hoeft te kloppen.
Quote
#4
Is dit alleen bij retourvluchten of ook bij pakketreizen (incl. appt / hotel)? Daar zit toch ook een retourvlucht bij in....

Dit is echt goed nieuws!
Quote
#5
Ben alleen bang dat dit aanbod maar 1 dag geldt (namelijk vandaag ;) ), net zoals deze aanbieding
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Big Grin Big Grin Big Grin
Quote
#6
Smile 
;) Gut wat een bof voor mij.
Erg leuk bedacht allebei de grappen!!
Quote
#7
Ach, wat jammer nou dat ik deze gisteren niet gezien heb. Nu ben ik te laat!Tongue
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Subsidie elektrische scooter Limonia 2 1.344 16 March 2023, 21:49
Laatste bericht: El Greco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)