Wedstrijd Olympiakos Pireaus bezoeken
#1
Hey,

Ik ben een ontzettende van Olympiakos Pireaus en zou graag eens een wedstrijd van ze willen bezoeken. Ik heb alleen geen idee hoe ik aan kaarten zou kunnen komen. Heeft iemand een iedee?

Met vriendelijke groet,
M-1414
Quote
#2
Ligt er natuurlijk aan wanneer je in Griekenland bent. Het voetbalseizoen is al bijna over, vanwege de EK in juni. Olympiakos is al kampioen, ze hebben nog drie wedstrijden, waarvan 1 thuiswedstrijd, te spelen, plus de bekerfinale tot waar ze ook zijn doorgedrongen. Die ene thuiswedstrijd is nu al uitverkocht!
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#3
Dank je voor de reactie.
Ben ook erg blij dat ze kampioen zijn!!
Zat zelf ook al aan volgend seizoen te denken.
Is er een bepaalde website of iets dergelijks waar ik, als het seizoen dan bezig is aan kaarten kan komen?
Quote
#4
Wat je wel kan doen is proberen in het stadion te komen, er is een mooie cafeteria annex restaurant dat boven de VIP loges ligt en waarvandaan je dus het hele stadion prachtig kan bekijken. Maar daar mag je alleen in als er geen wedstrijden zijn, tijdens wedstrijden is het alleen toegankelijk voor mensen met de duurste seizoenkaarten (of je moet iemand in het stadion héééél goed kennen, het zgn "meso").

Dit is hun site
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, je kan er echter geen tickets bestellen in het Engels, alleen in het Grieks (nadat je je ingeschreven hebt bij de site).

Maar misschien kan je hun tzt een email sturen, als het seizoen weer begint.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#5
κι αλλος γαυρος.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Olympiakos en PAOK niet naar CL Ger 1 3.218 05 August 2016, 08:51
Laatste bericht: ElsR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)