Wederom Griekse week bij Lidl
#1
Inmiddels een bekend jaarlijks terugkerend evenement bij Lidl:

De Griekse week. Vanaf maandag 19 oktober a.s. is het weer zover.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Yassas, Eleni
Quote
#2
Dat ziet er goed uit. Ik ga er zeker naar toe om het 1 en ander in te slaan.. Ben benieuwd of die bladerdeeg met kaas die we in de oven opwarmden, ons even goed zal smaken als toen we op Kreta bij het zwembad lagen afgelopen zomer.

Groet,
Rico
Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote
#3
Lekkerrrr.......vooral de spinaziekoekjes waren vorig jaar erg smakelijk. Ik ga er vandaag meteen even langs.

Thanks voor de tip Eleni!

K-A
Quote
#4
off-topic maar ik moet het even kwijt: ik geniet van jullie enthousiasme! Ik voel me dan nog meer een bofkont omdat ik in Griekenland woon en al die Griekse lekkernijen zo dicht bij de hand heb! Het komt zelden voor maar als ik mijn dag niet heb in Griekenland dan lees ik even de Griekenland fora en daarna voel ik me weer helemaal toppie!
Bedanktlovegreece
Quote
#5
Leuk om te lezen Sylvia. Als dat niet interactief bezig zijn is weet ik het ook niet meer vlaggetje.gif

Ger

(19 October 2009, 17:41)Sylvia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




off-topic maar ik moet het even kwijt: ik geniet van jullie enthousiasme! Ik voel me dan nog meer een bofkont omdat ik in Griekenland woon en al die Griekse lekkernijen zo dicht bij de hand heb! Het komt zelden voor maar als ik mijn dag niet heb in Griekenland dan lees ik even de Griekenland fora en daarna voel ik me weer helemaal toppie!
Bedanktlovegreece
Quote
#6
Misschien een vreemde vraag maar misschien kan een van de lezers hier mij helpen.
In de folder zag ik grote zakken zonnebloempitten en pompoenpitten staan.
Deze zakken zie ik ook vaak in winkels in Greece maar volgens mij heb ik ze daar nog nooit in het eten gehad en ik kom er al jaaaaren!!!
In welk gerecht worden ze dan verwerkt?

Alvast bedankt voor een reactie.
Quote
#7
Eerlijk gezegd vroeg ik met dat vorig jaar ook al af. Ik heb best een bloeiende fantasie als het om het hobbyen met ingredienten gaat maar ik heb geen idee wat daar nu zo typisch "Grieks" aan is.
Wie helpt ons uit de brand?

K-A
Quote
#8
Blijkbaar weet niemand behalve de Lidl wat je met die pitten moet (kunt)doen Huh

Ger

(23 October 2009, 16:04)Karen-anna schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Eerlijk gezegd vroeg ik met dat vorig jaar ook al af. Ik heb best een bloeiende fantasie als het om het hobbyen met ingredienten gaat maar ik heb geen idee wat daar nu zo typisch "Grieks" aan is.
Wie helpt ons uit de brand?

K-A
Quote
#9
Mijn man is er gek op! Iliossporos (zonnebloempitten)in het Grieks. Die eten ze gewoon net zoals nootjes...
Sommige Grieken noemen het ook wel 'pasatempos' iets waar mee je de tijd mee door komt..
Nog even: die zonnebloem pitten breken ze open met de tanden, eten de zonnebloempit en gooien het kleine zwarte omhulseltje weg.
Het wordt echt veel gegeten in Griekenland!
Quote
#10
Ja hoor, morgen is het weer zover.
Vanaf maandag 28 juni 2010 Griekse week bij LIDL
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&ar2=

Tijd om de voorraad weer eens flink aan te vullen. Er zitten elk jaar best wel lekkere produkten bij.

K-A
Quote
#11
(18 October 2009, 22:27)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Inmiddels een bekend jaarlijks terugkerend evenement bij Lidl:

De Griekse week. Vanaf maandag 19 oktober a.s. is het weer zover.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Yassas, Eleni


een geheimpje verklappen, voor degene die zich afvragen waarom de griekse mannen dit zo graag eten: deze zonnebloempitten ( dus geen pompoenpitten ) verhogen het mannelijk libido enorm. Dus dames, verwen uw man ermee
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Voreia bier bij lidl Frits 4 2.607 16 June 2018, 11:14
Laatste bericht: messara
  Griekse week bij de Lidl in Griekenland. Arthur 6 6.212 08 May 2016, 09:08
Laatste bericht: charon99
  Telegraaf: wederom respectloos! Erwin 58 33.777 21 July 2015, 17:40
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Het is weer Griekse week bij Nederlandse Lidl Aleko 36 28.341 03 July 2014, 10:54
Laatste bericht: Margaritha
  Betalen met Maestro bij Lidl papajani 19 15.987 23 May 2012, 20:49
Laatste bericht: Nanny
  Wederom brand op Samos Wick 51 46.650 21 August 2010, 17:37
Laatste bericht: els.rhijnsburger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)