Griekse les
#1
Ik zag dat je op de volgende link gratis Griekse les online kunt volgen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&Itemid=233

Ik zag ook op Riksat dat via hun 2e radiozender (Cybc 2 of Rik 2 op Hellassat 11146 V 3333) je ook Griekse les kunt volgen op bijna elke doordeweekse avond om 19.30uur, ben niet zeker of dit dan Griekse of NL tijd is.. en of dit misschien dezelfde cursus is die ook online is te volgen. Ik zal eens luisteren.

Groet,
Rico
Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote
#2
Klasse Rico en efxaristo voor de tip!

Ik heb inmiddels een paar lessen beluisterd en moet zeggen dat het keurig wordt uitgelegd up . Ik ga hier zeker iets mee doen.
Laat je ons ook nog even weten of die radiouitzendingen de moeite waard zijn?

Nogmaals bedankt,

K-A

(19 October 2009, 00:07)Rico schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zag dat je op de volgende link gratis Griekse les online kunt volgen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&Itemid=233
Groet,
Rico
Quote
#3
Inderdaad een leuke cursus waar het allemaal rustig wordt uitgelegd. Ik vond trouwens nóg een site waar Griekse les wordt aangeboden:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Andere opzet maar ook erg leerzaam.

Ger
Quote
#4
Dit heb ik zojuist gevonden. Behoorlijk uitgebreid volgens mij en zeer nuttig als hulp. Gebruik het nu ook om mijn Griekse brieven te schrijven en even snel een woord of vervoeging op te zoeken.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#5
Mijn vriendin en ik zijn bezig met een cursus Nieuw Grieks via de NTI.

Gewoon op ons dooie gemakje. Helemaal niet met het doel om vloeiend Grieks te leren, maar gewoon voor simpele dagelijkse zaken....
Iemand die wij op Lesvos kennen helpt ons met de uitspraak (via Skype). Dat is best nog wel lastig. We zijn nog niet zo lang bezig en de eerste keer dat wij onze woordjes via Skype met haar oefenden, vroeg zij met een brede grijns op haar gezicht wanneer we de woorden in het Grieks begonnen te zeggen? [Afbeelding: blush.gif]

Maar zij is een goede hulp en oefening baat kunst zullen we maar zeggen!
Quote
#6
al jaren de beste les
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
(23 December 2015, 13:11)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




al jaren de beste les
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)