Grieksegids nieuws     
Peiling: Wat vindt u van de Griekse programmakalender?
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Onzin, hier zit niemand op te wachten
0%
0 0%
Goed idee, ik neem zeker af en toe een kijkje
20.00%
5 20.00%
Goed idee, ik neem zeker af en toe een kijkje en zal zelf misschien ook programma's toevoegen als ik die vind
52.00%
13 52.00%
Er zouden ook andere evenementen zoals feestdagen, concerten of andere bijzondere data in genoemd kunnen worden
28.00%
7 28.00%
Totaal aantal stemmen: 25 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

Programma's over/uit Griekenland in kalender
#1
Zo af en toe kom zit je te zappen en kom je interessante programma's over Griekenland tegen op Nederlandse en (vooral) buitenlandse zenders.
Vaak kom je halverwege het programma "binnen" of zie je alleen nog maar het staartje ervan. Jammer, alwéér net te laat!

Dat bracht mij op het idee alle Griekenland-gerelateerde programma's te gaan verzamelen en onder te brengen in de kalender van dit Griekse-tv forum. Zo kan je met één klik alle programma's bekijken en zelf bepalen wat wél en niet de moeite waard is.

Zelf ben ik al begonnen met het opsommen van een aantal programma's op Duitse en Griekse zenders. Deze zijn tegenwoordig eenvoudig via de digitale kabel (Ziggo / Casema e.d.) én satellietschotel te ontvangen. Maar er is ongetwijfeld ook veel te vinden op Nederlanse, Belgische en Engelse zenders. Of zelfs op zenders uit andere landen.

Ik vind regelmatig wel eens iets maar uiteraard lang niet alles. Om dit initiatief te laten slagen wil ik de medewerking inroepen van de lezers van dit forum. Iedereen kan zelf een programma toevoegen. Simpel op de kalender klikken (bovenste balk rechts) en dan links onderaan op "programma of evenement toevoegen" klikken, de rest wijst zich vanzelf.

Ik weet niet of er vraag naar een dergelijk programmaoverzicht bestaat en wil de kalender als proef tot 1 januari 2010 aanhouden. Blijkt er geen behoefte aan te zijn eindigt op die datum de proefperiode.
Boven dit bericht vindt u een poll. Laat u daar even weten wat u van dit initiatief vindt up ? U kunt uw stelling eventueel toelichten via de link "reageren" onder dit berichtje.

Alvast efxaristo poli voor alle input.

De kalender vindt u in de bovenste balk van dit forum of via deze
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Ger
Quote
#2
Geweldig idee Ger! Ik beloof je: ik doe mee! Zelf ben ik een groot fan van reis- kook en muziekprogramma's!
Quote
#3
Hè Ger als mijn grote wens, van eindelijk dan een schotel, in vervulling is gegaan zal ik zeker gebruik maken van die kalender.
Voorlopig heb ik nog geen hulp gevonden.
Quote
#4
Mariët, de meeste zenders die worden genoemd in de kalender kan je ook gewoon via je digitale kabelkastje (ziggo, casema enz.) kijken hoor, daar heb je geen schotel voor nodig.

Vertel even wat je regio is, wellicht zijn hier lezers die je verder willen en kunnen helpen. Da's vrij gebruikelijk op satelliet-fora hoor. Ik weet niet waar je woont maar mocht dat een beetje in de buurt zijn wil ik met alle plezier jullie schotel komen installeren.

Ger

(19 October 2009, 19:43)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hè Ger als mijn grote wens, van eindelijk dan een schotel, in vervulling is gegaan zal ik zeker gebruik maken van die kalender.
Voorlopig heb ik nog geen hulp gevonden.
Quote
#5
Zo'n idee Ger [Afbeelding: 3322lpd.jpg]
Quote
#6
Toch een goed idee Ger, up

Heb er ook al een opgezet "Εχει γουστο" Echi gousto, heb het voorlopig tot eind december gedaan.

Het progamma kan best leuk zijn, zo zijn er ook al Dalaras en Mitropanos bijgeweest.

Ik weet er nog een op zondagnamiddag, maar dit is meestal over Griekse dansen op 4E, en weet niet of dit de mensen interesseert.

Grts,
Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#7
Zet je er ook even bij op welke zender dat te zien is Choreftis?

Ger

(20 October 2009, 12:19)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heb er ook al een opgezet "Εχει γουστο" Echi gousto, heb het voorlopig tot eind december gedaan.

Grts,
Choreftis
Quote
#8
(20 October 2009, 14:53)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zet je er ook even bij op welke zender dat te zien is Choreftis?

Ger

Sorry Ger, bij deze aangepast.

Loop hier een beetje suf rond, denk dat ik met de Rhodiaanse griep naar huis gekomen ben. Sad

Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#9
Ik wilde zojuist ook enkele programma''s in de kalender zetten maar dat wilde niet lukken. Ook stemming in de peiling gaat niet. Ligt het forum eruit?

Ingrid
Quote
#10
Misschien toch even registreren of inloggen ... roep ook maar wat ..Confused
djdakman's signatuur
Quote
#11
Nee hoor Ingrid, het forum "ligt er niet uit". Om programma's in de kalender te kunnen zetten en op peilingen te kunnen stemmen moet je ingelogd zijn. Er worden namelijk door dubieze figuren regelmatig vervelende berichtjes op dit forum geplaatst. Zo'n berichtje springt natuurlijk zo in het zicht en is makkelijk te verwijderen, maar ik kan moeilijk elke dag de gehele kalender afzoeken naar berichtjes die er niet thuis horen. Vandaar het verplicht inloggen. Zolang de spam geen extreme vormen aanneemt blijft het wel mogelijk op oningelogd berichtjes te plaatsen.

Als je even een accountje aanmaakt kan je onbeperkt van het forum gebruikmaken, inclusief de kalender en de peilingen. Mag ik je binnenkort als lid begroeten?

Ger

(26 October 2009, 21:36)frappeetje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik wilde zojuist ook enkele programma''s in de kalender zetten maar dat wilde niet lukken. Ook stemming in de peiling gaat niet. Ligt het forum eruit?

Ingrid
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV-tip: 'Griekse' programma's op Duitse TV Ger 1 1.235 09 November 2019, 19:04
Laatste bericht: Arthur
  Griekse programma's op Duitse TV Ger 4 4.138 30 July 2014, 15:43
Laatste bericht: Ger
  Grieken in Nederland (Grieks programma) ADO 4 3.905 07 March 2012, 15:27
Laatste bericht: ADO
  Nieuwe tv-programma's in de kalender oriste 7 8.009 24 April 2011, 22:43
Laatste bericht: oriste
  Nieuwe tips in de kalender Ger 1 3.142 22 November 2009, 18:35
Laatste bericht: Yiannis
Information Overzicht Griekenland-programma's Duitse TV Ger 1 4.108 15 September 2009, 11:09
Laatste bericht: Yorgos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)