AUB on-topic blijven en geen geruzie op Oriste
#41
@ Ger: Het andere 'forum' dat je op het einde van jouw recentste reactie hier vermeldde, ben ik eventjes gaan bekijken. Ik kende het niet. Het is bij 1 'bezoekje' van enkele minuten gebleven, en daarna nooit meer. Wat een gore schuttingtaal men daar gebruikt. Het is de naam 'forum' niet waard.
Oríste staat daar mijlen hoog boven!
En a.u.b. zo te houden!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#42
@Ger, ik ben blij dat je hebt ingegrepen en vind je betoog helemaal niet te heftig. Het is fijn te weten dat de regels ivm respect en beleefdheid gerespecteerd worden en dat er niet wordt afgegleden naar het niveau van het hierboven aangehaald forum.
Buiten die enkele onruststokers is dit nog altijd "het beste Griekenlandforum" .
Bravo!
Quote
#43
Ger, misschien ontzettend kinderachtig, maar ik weet dat er op andere fora een paar waarschuwingen worden gegeven en daarna bans worden uitgedeeld aan degenen die echt respectloos met andere forumleden omgaan.

Ik vind dat als ik het vergelijk met andere fora waar ik zit het er hier soms best pittig aan toe gaat.
Ik begrijp dat niet zo goed, 'we' hebben toch allemaal de liefde voor Griekenland gemeen?
Quote
#44
Ook van mij complimenten @ Ger. Ik heb ooit op aanraden van een vriendin het Griekenlandforum bezocht toen ik mijn boekje wilde promoten. Mijn eerste aanraking met een forum; en wat voor één! Ik werd direct aangevallen en had uiteraard meteen door dat het door 'de vijanden' was overgenomen. Treurig. Mijn vriendin was er al maanden niet geweest en was zich van geen kwaad bewust. Door Ger zelf ben ik in aanraking gekomen met Oriste. In het begin wat huiverig, maar dat bleek niet nodig. En nu maar hopen dat het zo blijft, want wat kunnen mensen soms kinderachtig zijn. Op het Griekenlandforum heb ik nog een keertje gekeken, omdat een Oristelid mij wees op aanvallen naar mij toe, maanden nadat ik zelf mijn eerste en laatste berichtjes had geplaatst (volgens mij november 2011). Wat een treurigheid. Ik heb uiteraard niet gereageerd, maar het taalgebruik was wel even slikken vooral omdat een bepaald type ook nare dingen schreef over de belangrijkste personen in mijn leven; mijn kindjes en mijn man.

Dus Ger, hou dit vol en laten we met zijn allen Oriste een informatief, maar vooral ook prettig Griekenlandforum houden.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#45
Ger,

Je hebt voor de volle 100% gelijk,heb dat even aangeklikt en waar gaat het over,'n stelletje pubers lijkt het wel.Het is toch de bedoeling van 'n forum met 'n bepaalde naam het daarover te hebben en idd niet je persoonlijke ruzies of wat dan ook uit te vechten!
Succes!
Quote
#46
Wat jammer om hier te lezen over ruzie en/of onenigheid. Ik ben juist zo blij met alle tips die ik gekregen heb over Lesbos.
Dus tot nu toe enkel complimenten over dit forum...ik ben erg blij dat ik hier via De Griekse Gids terecht gekomen ben!
Eleni m's signatuur Hoezo Ouzo? kiss
Quote
#47
Eigenlijk is het vrij simpel. De onruststokers moeten er persoonlijk op worden gewezen dat ze zich aan de regels moeten houden. Doen ze dit niet, de BAN er op...
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#48
Ik heb ook even op dat griekenlandforum (met een kleine g, want het is de hoofdletter G niet waard) een paar draadjes bekeken ... Dit is het ergste pb wat ik ooit hebt gezien .. afschuwelijk! met een vooral enorme veel asociaal schuttingtaal over en weer .. Pff... wat word je daar moe van zeg...Er worden daar mensen(onnodig gekwetst )en vooral niet in hun waarde gehouden...op allerlei manieren .En het gaat eigenlijk maar weinig over Griekenland zelf!! Soms doet iemand een poging en dat eindigd constant in gekissemis
Ze hebben daar blijkbaar ook geen moderator die ingrijpt ... HAHA maar wij gelukkig wel!! Static
Al zou dat eigenlijk niet nodig moeten zijn, het is hier tenslotte geen ,,kleutertje luister,, zullen we maar zeggen ;)


Enne Roos, trek je dat domme geleuter op dat domme gpb maar niet aan hoor...
Wij hier op het Oriste pb zijn om elkaar ,,zover het kan,, te helpen nietwaar;)
Quote
#49
Alleen al jammer dat wij er hier zo'n lang draadje aan moeten besteden...

Wat mij betreft Ger, kun je die 4-5 rotte appels er persoonlijk 1 keer op wijzen dat dit niet kan en dat ze anders kunnen vertrekken. Ook wel zo duidelijk voor de anderen die zich (misschien ten onrechte) voelen aangesproken omdat ze wel eens scherp zijn.
Maar misschien heb je dat al gedaan.

Ik weet zeker dat het goed gaat komen :)
Quote
#50
Inderdaad, geen aandacht meer aan besteden, ze zijn het niet waard. Drink een lekker glas Griekse wijn, ouzo, raki, tsipouro, Metaxa o.i.d. en geniet van alles mooie dingen die er zijn. Daar krijg je veel meer positieve energie van dan van dit soort ellende.

Mvg
Martin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oriste nu ook via oriste.nl Ger 5 3.236 20 August 2021, 18:41
Laatste bericht: Ger
Information Nieuwe rubriek: Off-topic oriste 4 10.364 17 November 2011, 09:24
Laatste bericht: oriste
  AUB geen prikbord-klachten meer oriste 10 8.904 25 January 2011, 11:35
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)