stormachtig Kos
#1
Photo 
[Afbeelding: 2rzyoms.jpg]

Afgelopen week was het erg stormachtig op Kos en was er veel schade.



Mijn schuur lag in 100 stukjes meters verderop en op mening bouwplaats was er veel schade.

Ook de eigenaar van deze auto, die hem op een parkeerplaats aan zee had laten staan had een probleem.

Stenen met een doorsnee van ca 15 cm vlogen over de reling op de kade men is 2 dagen bezig geweest om de kade weer schoon te krijgen.

Ook het hokje voor de bus tickets ( rechts op foto) moest het ontgelden.

Maar nu...... heerlijk zonnetje en weer genieten met koffie op balkon.
Fijn weekend, Dick
Quote
#2
Ook op Samos heeft het te keer gegaan. Hele stukken van de weg langs de zee bij Vilanidia (Ormos) zijn weggeslagen.
Wat ook erg is dat veel aardappeloogst is vernield door de kombinatie van harde zeewind en felle regenbuien.

Nu, het mooiste weer van de wereld en dat gaat zo door tot eind oktober etc. etc. dus kom....kom...naar Samos...genieten!!!
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#3
@Dick, ik zie geen foto Blush
Quote
#4
Ja Dick waar zijn die foto's,zijn toch zeker ook niet weg gewaaid,zijn wel benieuwt hoor naar de foto's.Rolleyes
Quote
#5
(21 April 2012, 10:46)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Dick, ik zie geen foto Blush

Als het goed is nu wel :)
Ger
Quote
#6
Sorry, voor de foto had ik effe de hulp van Ger nodig...
Quote
#7
Hieronder nog meer foto's van de storm:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
(21 April 2012, 12:23)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(21 April 2012, 10:46)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Dick, ik zie geen foto Blush

Als het goed is nu wel :)
Ger

efcharisto

(21 April 2012, 13:23)wwopkos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hieronder nog meer foto's van de storm:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat was heftig handjesogen
Quote
#9
Ik had al wat plaatjes gezien van de auto op Kos Explorer.com, maar van die ondergelopen straten en die wilde golven nog niet. Nee, leuk is anders. Het zal je schuur, je winkel, je auto of je vrouw maar zijn... Hopelijk blijft meer noodweer jullie bespaard. Maar alles is weer lekker schoongespoeld en doorgewaaid Wink , laat nu de zomer maar komen!!!
Tot gauw Kos ! (juni)
Quote
#10
Helaas is de grote boom voor onze deur van onze shop, de Ficus benjamin ( ca 150 jaar oud), niet ongeschonden door de storm gekomen.
Er is een dikke tak afgeknakt en zal morgen verwijderd worden.... of overmorgen of..... ;)


Gisteren was een heerlijke dag en hebben we meteen de barbecue maar uit zijn winterslaap gehaald.
Ook vandaag stralend weer en nu het nog rustig is zijn we de zondag gesloten.
We hebben heerlijk een eind gefietst en lijken wel toeristen haha
Quote
#11
(22 April 2012, 17:27)Gerard schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik had al wat plaatjes gezien van de auto op Kos Explorer.com, maar van die ondergelopen straten en die wilde golven nog niet. Nee, leuk is anders. Het zal je schuur, je winkel, je auto of je vrouw maar zijn... Hopelijk blijft meer noodweer jullie bespaard. Maar alles is weer lekker schoongespoeld en doorgewaaid Wink , laat nu de zomer maar komen!!!
Tot gauw Kos ! (juni)

Mag toch hopen in een andere volgorde @Gerard, vrouw, winkel, schuur en dan pas de autoBig Grin
In Agios Nikolaos viel het mee dit jaar, deze zijn nog van dec 2010
[Afbeelding: ozcdf.jpg]

[Afbeelding: 358uuf8.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#12
hoe dichtbij wil je je kiezelstrand hebben (nou ja, kiezels?)
dank voor het aanpassen van de volgorde, je zou bijna verkeerd over mij gaan denken, haha Wink
Hoe dan ook, op dit soort extreem weer zit niemand te wachten. Wij hopen op een mooie voorjaar en een mooie, rustige zomer in Griekenland, toch?
Quote
#13
Nou vandaag eerste korte broeken - luchtige topjes dag op Samos; de zonnebrandcreme uit de kast moeten halen. Kos ligt "vlakbij" dus daar zal het ook warm en zonnig zijn
Quote
#14
Ja, hier ook een zomerse dag. Wat vergeet je dan bovenstaande foto's snel he? Lijkt weer weet ik hoelang terug, alles weer mooi droog en zonnig!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)