Pláátje!
#1
Opkomende
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




boven Kaap Sounion eergisteren...
Quote
#2
[Afbeelding: 2wnvm94.jpg]

Dit is een eclips boven sounion.

Vooruit dan nog eentje voor wie het leuk vindt.
[Afbeelding: 335dtt1.jpg]

Hier kan je alles zien.
Groet van Leo.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
GE WEL DIG zowel het fenomeen alsook de foto, compliment!
Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote
#4
Foto 1 is een topper van een foto en is nu mijn bureaubladachtergrond.


Extra grtz. Wick
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#5
Echt schitterende plaatjes Tina
Quote
#6
[Afbeelding: nwanhi.jpg]Prachtig. Maar wat dacht je van deze ondergang op Pilion? Iedere dag zie je toeristen stoppen om te fotograferen.
Quote
#7
(09 May 2012, 06:46)Wick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Foto 1 is een topper van een foto en is nu mijn bureaubladachtergrond.


Extra grtz. Wick

Goed idee, ik heb het meteen gevolgd!!!

thks
Mieke
Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote
#8
De foto van jan is heel erg mooi, de rest is met photoshop gemaakt.

Eddy
Quote
#9
Een vraag aan Jan. Waar heb jij deze foto gemaakt? Is dat een meer? Ik zou heel graag weten waar dat precies ligt.
Quote
#10
De foto van jan is heel erg mooi, de rest is met photoshop gemaakt.

Wat een deceptie nou! Toch denk ik niet dat je helemaal gelijk hebt. Ik heb wel eens gelezen dat je een echte maanfoto kunt onderscheiden van een gesjopte door naar de vorm te kijken. Het schijnt heel moeilijk te zijn om de maan precies rond op de gevoelige plaat te krijgen als ze in de buurt van de horizon staat. Op veel foto's zie je inderdaad een licht ovaalvormige maan, in liggende positie. Dat zijn dus de echte. Ook
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




bij de superpanselinofoto van National Geografic.
Quote
#11
Maar wel mooi!
Quote
#12
(09 May 2012, 20:13)marjan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een vraag aan Jan. Waar heb jij deze foto gemaakt? Is dat een meer? Ik zou heel graag weten waar dat precies ligt.

Het is aan de kust van Agios Andreas, ten zuiden Milina. Het eiland dat je ziet is Alatas. Het water is de Pagasitikos golf. Geen meer dus.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)