Voor lezers die begin mei in Zeeland zijn ;-)
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Op 6 mei is er in Middelburg een grote boekenmarkt met 140 kramen op de grote Markt. Voor het eerst ga ik deelnemen aan deze markt met als 'specialiteit' Griekenland gerelateerde boeken (over Griekenland, van Griekse schrijvers, zich afspelend in Griekenland, Griekse mythologie, e.a.). Ik hoop er zo'n 200 mee te kunnen nemen. En natuurlijk ook nog veel andere boeken.

Ik vind het reuze spannend en ben erg benieuwd of er veel Griekelandfans in Zeeland zijn Wink.

Na deze markt zal ik de boekenlijst op m'n website weer goed bijwerken.
Quote
#2
Ik zal er zeker niet zijn, te ver weg voor mij :) . Veel succes met de verkoop, en vertel de Zeeuwen maar dat ze allemaal hartelijk welkom zijn in Griekenland!!
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#3
@ADO, dat zal ik zeker doen!!! Ik hang een grote landkaart van Griekenland op in de kraam en hoop dat mijn enthousiaste verhalen gaan helpen.
Quote
#4
Als het weer een beetje meezit zijn we zeker van plan weer naar deze boekenmarkt te gaan.
Vanuit West-Brabant is het heel goed te doen en je hoeft ons niet meer te overtuigen dat we in Griekenland welkom zijn :)
Quote
#5
Wie weet, lukt het mij ook te komen en even vanuit Zeeuws-Vlaanderen de oversteek te maken Rolleyes
Quote
#6
Hallo Corrie,
dat is dus de eerste zondag dat wij weer terug uit Griekenland zijn, lijkt ons erg leuk dus zullen wij ons uiterste best doen om bij jou te komen kijken. Alvast veel succes met je voorbereiding.

Vriendelijke groet,
Hannie en Kock
Quote
#7
Leuk Corry, wij wonen in de buurt van Middelburg en komen beslist op 6 mei even bij je kraam kijken!
Quote
#8
Leuk om jullie allemaal te ontmoeten! Let op de kraam met de Griekse landkaart (oude schoolplaat):)

Ik ga veel boeken meenemen, een voorproefje:
[Afbeelding: rlkpph.jpg]

Nu nog even duimen voor mooi weer!
Quote
#9
Zo, de dozen zijn ingepakt, vijf stuks vol Griekenlandboeken:
[Afbeelding: i3ccpc.jpg]

En, het blijft droog zondag. Wel koud, want 10 graden! Dikke winterjas aan dus. En veel in de Griekenlandboeken kijken om warm te worden ;)

Voor wie niet kan komen en wel benieuwd is naar de boeken, ergens volgende week werk ik de lijst op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




weer bij.

En wie wel komt: let op de oude schoolkaart van Griekenland! Ta leme!
Quote
#10
Er zijn zo van die dagen dat ik het bijna jammer vind dat ik niet in NL woon ;)

Succes met de boekenmarkt bravo
Quote
#11
Maar als je bedenkt dat het bij ons 10 graden is, vind je het vast niet meer jammer!!! Big Grin

Ik heb er wel echt zin in zeg, lijkt me heel leuk om te kletsen met mensen die er ook van houden.

Zondag ook spannende dag in Griekenland. Bestaat er een kans dat er 'wijs' gestemd wordt? Worden de jongeren een beetje gemobiliseerd om te gaan stemmen? (sorry, even off topic)
Quote
#12
pffft xaos dat stemmen denk ik, hopeloos verdeeld
Quote
#13
Veel succes morgen op de boekenmarkt in Zeeland Corry! Ik hoop dat je veel (Griekse) boeken zult verkopen up
En wie weet kom je er zelf nog leuke boeken tegen.
Quote
#14
vandaag bij toch zeker redelijk weer, soms wilde het zonnetje er nog even doorkomen, Corry in haar boekenkraam bezocht op de Zeeuwse boekenmarkt. Een volle kraam met prachtige boeken en zo zijn wij weer in bezit gekomen van een aantal leuke boeken die gaan over Griekenland. Leuk om op deze manier eens met een mede-forumbezoeker persoonlijk contact te hebben.

Corry, wij vonden het heel leuk en gezellig zo even met jou van gedachte te kunnen wisselen over van alles wat met Griekeland te doen heeft en wat ervaringen met elkaar te delen. efcharisto1

Wij hopen dat je de rest van de dag ook nog veel bezoekers hebt gehad en je terug kunt kijken op een leuke en geslaagde verkoopdag.

Vriendelijke groet,
Kock en Hannie
Quote
#15
Hoi Corry,

Nogmaals dank voor het apart houden van een aantal boeken. Wij hopen dat je succes hebt gehad vandaag en weer leuke mensen hebt ontmoet. Verhalen komen vanzelf. Gelukkig deed het zonnetje ook nog mee. Groetjes Roselieke
Quote
#16
Net thuis na een lange dag op de markt en tot slot 'evalueren' met mijn zusje, bij de Griek in Middelburg! Wat een heerlijke dag. Genoten van de gesprekjes met Griekenlandliefhebbers en stiekem gehoopt dat ook anderen aangestoken zijn om een keertje naar Griekenland te gaan. Ik heb in elk geval veel verzoekjes gehad om de schoolkaart van Griekenland te kopen die in mijn kraam hing. En sorry, sorry, ik kan daar geen afstand van doen. Hij hangt hier ook zo mooi en ik kijk er zo graag naar om weer te bedenken waar ik nog eens heen zal gaan..

Enkele Oristeleden dus nu in het echt ontmoet (sommigen waren al vroeg in Middelburg!), leuk om jullie nu 'in levende lijve' gezien te hebben en te kennen. En heerlijk om zoveel over Griekenland te kunnen kletsen. Wie weet volgend jaar weer? Ik ga in elk geval weer verder met boeken verzamelen.

Groet vanuit Middelburg,
Corry
Quote
#17
Corry, leuk om je ontmoet te hebben op de boekenmarkt. Helaas waren we te laat voor de griekstalige boeken, maar misschien vinden we nog eens wat op je website.
Gelukkig maar dat de markt niet vandaag is, want het weer is nu niets hier op Walcheren.
Misschien zien we je volgend jaar weer.

Groet vanaf Walcheren,
Tineke
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Tongue Voor de lezers: 1 mei boekenmarkt in Middelburg Corry 14 7.235 29 April 2017, 22:12
Laatste bericht: JohanV
  Lieve lezers... WilmaHollander 0 2.120 18 December 2013, 14:56
Laatste bericht: WilmaHollander
  Lezen over Griekenland - de tips van lezers Corry 2 3.104 09 December 2012, 21:01
Laatste bericht: Jef Dockx

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)