Inschrijven gemeente/ belasting aangifte
#41
(05 May 2012, 11:47)trancemo6 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(04 May 2012, 20:38)nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Arthur denk je ook niet dat het een beeje ligt aan welke ambtenaar je voor je neus krijgt?
Ik was al tig jaren getrouwd, had een koophuis op mijn naam staan en een winkel op mijn naam. Geldig paspoort, afm nummer, electr rekening op mijn naam ( wordt toch ook vaak gevraagd) En toen ik de auto van mijn man op mijn naam wilde laten zetten ( Hij kocht een nieuwe) kon dat niet omdat ik een verblijfsvergunning nodig! Ik dacht na mijn trouwen dat ding niet meer nodig te hebben, dus had ik m laten verlopen, maar als souvernir in t fotoalbum zitten. Geen probleem 7 verlopen maar wel ok voor de overschrijving! Welk nut heeft zo'n ding als ie verlopen is? Maar goed klusje geklaard.

Over die auto, dat je dat niet wist dat je dat niet moet doen in Griekenland verbaast me, ik steun Arthur.

We hebben t over auto met gr kenteken hoor. Ik vind t eigenlijk raar dat je om die op je naam te zetten nou net die verblijfsvergunning nodig hebt. En ik kon wel een huis kopen, en een zaak openen zonder dat papiertje.

Toen ik mijn winkeltje opende was ik ook nog niet eens getrouwd.
Quote
#42
Ik ben inmiddels weer wat wijzer. Ik moet online aangifte doen en op het werk hebben ze een spoedcursus waar ik 7 Juni heen ga. Belastingopgave invullen voor buitenlanders! Heb als het een en ander gekregen aan informatie. Ik moet me eerst aanmelden op de site en dan naar de kantoor om een wachtwoord te verkrijgen. Ik heb begrepen dat ik mij bij de KEP kan registreren als inwoner van Kallithea en dat je daarmee ook verhuis in het systeem. Mijn AFM is uitgegeven in Nea Smyrni, moet ik nu naar het belastingkantoor in Nea Smyrni voor het wachtwoord of kan dat ook in Kallithea?
Zou het problemen op kunnen leveren als ik mij eerst aanmeld bij de belastingdienst op de site en dan naar de KEP ga om mij aan te melden als inwoner van de gemeente?
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Internet GR niet bestand tegen Corona-belasting? Ger 3 1.226 10 November 2020, 17:39
Laatste bericht: Arthur
  Belasting gaat omlaag voor de horeca! Bart0riste 12 7.011 08 August 2013, 11:37
Laatste bericht: Karel

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)