Chios
#1
Weet iemand waar de mooiste stranden zijn te vinden op Chios
Ik bedoel dan niet de overvolle maar rustige strandjes
Quote
#2
Langs de hele westkust van Chios vanaf
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




tot aan
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




zijn mooie strandjes.
Quote
#3
Ja wij kunnen er ook een,alleen het probleem is dat ik niet meer weet hoe het daar heet,maar om er te komen ga je tot het einde via EMPORIOS,je komt daar bij een kleine park plaats en je kijkt van boven zo naar beneden op de kleine baai,je moet rechts wel een trap naar beneden nemen,en als je daar bent weet je niet wat je ziet.
Hoop je hier een beetje geholpen te hebben,het is niet moeilijk te vinden,dus veel plezier en een fijne vakantie op het mooie eiland Chios.
Groetjes Leo en Sonja.Cool
Quote
#4
(06 May 2012, 18:56)Leo en Sonja. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja wij kunnen er ook een,alleen het probleem is dat ik niet meer weet hoe het daar heet,maar om er te komen ga je tot het einde via EMPORIOS,je komt daar bij een kleine park plaats en je kijkt van boven zo naar beneden op de kleine baai,je moet rechts wel een trap naar beneden nemen,en als je daar bent weet je niet wat je ziet.
Hoop je hier een beetje geholpen te hebben,het is niet moeilijk te vinden,dus veel plezier en een fijne vakantie op het mooie eiland Chios.
Groetjes Leo en Sonja.Cool
Quote
#5
Inderdaad genoeg mooie strandjes en zelfs het toeristische en 'drukke' Karfas is nog niet te vergelijken met andere overvolle stranden elders en dus zeer de moeite waard. Het strand in Vessa ligt prachtig tussen de bergen en het is er heerlijk toeven. Vergeet niet om ook al het ander moois van Chios te gaan zien, zoveel mooie idyllische stadjes en dorpjes en prachtige vergezichten onderweg, zeker doen!
Een fijne vakantie gewenst.
groet
Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote
#6
Dag,

Wie kan mij zeggen hoe lang het varen is van Chios naar Lesvos?
Ik wil graag deze eilanden combineren.

Alvast bedankt!
Quote
#7
(30 December 2013, 14:45)Tukkeroscar schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dag,

Wie kan mij zeggen hoe lang het varen is van Chios naar Lesvos?
Ik wil graag deze eilanden combineren.

Alvast bedankt!


Ongeveer 2u25 varen en kost € 20.00/pers. Je zal wel vroeg moeten opstaan want de Blue Horizon vertrekt al om 05:30u ;)
Quote
#8
(30 December 2013, 14:45)Tukkeroscar schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dag,

Wie kan mij zeggen hoe lang het varen is van Chios naar Lesvos?
Ik wil graag deze eilanden combineren.

Alvast bedankt!

met de Blue Star ferry's is het 2uur30min varen
voor 20,--
Quote
#9
Music 
Klein beetje off topic: als je een leuke excursie wilt boeken, denk dan eens aan Masticulture op het pleintje van.Mesta. Zij hebben hele leuke, kleinschalige excursies, waarvan de opbrengst nu eens niet in de zakken van de touroperator verdwijnt, maar terugvloeit naar de plaatselijke bevolking. Erg leuk om te doen!
Quote
#10
(30 December 2013, 16:31)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(30 December 2013, 14:45)Tukkeroscar schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dag,

Wie kan mij zeggen hoe lang het varen is van Chios naar Lesvos?
Ik wil graag deze eilanden combineren.

Alvast bedankt!

met de Blue Star ferry's is het 2uur30min varen
voor 20,--

Bedankt voor je reactie!
Quote
#11
He Tukkeroscar,

Mooi te zien dat je deze twee eilanden wilt combineren, goed te doen.
Ook vaart Hellenic Seaways op deze route. Vertrek 5.30 aankomst Mitilini 8.00. Ligt er aan welke dag je wilt. Elke dag vaart er een. Ze varen om en om.
Dekplaats 19.50/ ecnomy stoel 24.50.
Veel succes
Ostria.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)