30 July 2012, 00:22
Wij zijn er een week geleden ook geweest, voor de tweede keer. We hebben er even grote vriendelijkheid ondervonden als de eerste keer. Bij ons aperitief kregen we (ongevraagd) wel een 'hapjesbordje'.
Takis, een van de uitbaters, had blijkbaar onthouden dat we een paar maanden geleden met hem een praatje hadden geslagen. Hij kwam een paar keer vragen of alles goed beviel en of we geen verdere wensen hadden. Net vooraleer we de rekening wilden vragen, kwam hij ons nog een glaasje wijn (op rekening van het huis) aanbieden. Wat we uiteraard heel sympathiek vonden. En het is niet zo dat we een uitgebreid menu gekozen hadden, integendeel.
@ Rosdan: kan het zijn dat je toevallig een ober/mede-uitbater (want ze zijn wel met enkelen) ontmoet hebt die met een slecht been uit bed gestapt is, of die de bestelling verkeerd begrepen of ingeschat heeft? Ik vind het jammer voor jou, temeer omdat je vlakbij het restaurant woont. Misschien kan je overwegen om er nogmaals te gaan eten, en om het uit te praten met die man of vrouw?
NB: toen wij er zaten, merkten we aan het tafeltje naast ons dat een toeriste een koffie vroeg. De serveuse van dienst begreep niet al te best de vraag wat voor koffie het moest worden. Toen ben ik effe tussen gekomen, zodat die toeriste kreeg wat ze wenste (met een opgestoken duim er bovenop).
Rosdan, je hebt misschien een verkeerde persoon op het verkeerd moment getroffen...
Takis, een van de uitbaters, had blijkbaar onthouden dat we een paar maanden geleden met hem een praatje hadden geslagen. Hij kwam een paar keer vragen of alles goed beviel en of we geen verdere wensen hadden. Net vooraleer we de rekening wilden vragen, kwam hij ons nog een glaasje wijn (op rekening van het huis) aanbieden. Wat we uiteraard heel sympathiek vonden. En het is niet zo dat we een uitgebreid menu gekozen hadden, integendeel.
@ Rosdan: kan het zijn dat je toevallig een ober/mede-uitbater (want ze zijn wel met enkelen) ontmoet hebt die met een slecht been uit bed gestapt is, of die de bestelling verkeerd begrepen of ingeschat heeft? Ik vind het jammer voor jou, temeer omdat je vlakbij het restaurant woont. Misschien kan je overwegen om er nogmaals te gaan eten, en om het uit te praten met die man of vrouw?
NB: toen wij er zaten, merkten we aan het tafeltje naast ons dat een toeriste een koffie vroeg. De serveuse van dienst begreep niet al te best de vraag wat voor koffie het moest worden. Toen ben ik effe tussen gekomen, zodat die toeriste kreeg wat ze wenste (met een opgestoken duim er bovenop).
Rosdan, je hebt misschien een verkeerde persoon op het verkeerd moment getroffen...