Grieksegids nieuws
Onderweg naar de 17 juni 2012 verkiezingen
Beste @Aleko, ik heb nog niet beweerd dat ik hier op dit forum nooit/nergens een persoonlijke mening zou geven. Dat heb ik al zeer zeker gedaan, o.a. een aantal maanden geleden tijdens de woelige demonstraties op Syntagma. Ook heb ik al meermaals mijn persoonlijke bedenkingen geuit over de Griekse regeringen van pakweg de laatste 10 jaar (o.a. over het beleid van Karamanlis). En bij mijn bedenkingen zal ik wel meer dan eens mijn persoonlijk/subjectief gevoel laten spreken hebben.
Ik heb daarstraks enkel willen aangeven dat ik bij het artikel in 'De Tijd' van gisteren geen persoonlijke mening toegevoegd heb, in reactie op wat je schreef over 'tanks en luchtlandingstroepen'.
In dat artikel van 'De Tijd' heb ik inderdaad een zin uitgelicht die mijn speciale aandacht trok, maar voor 't zelfde geld zou je in hetzelfde artikel nog meerdere beladen zinnetjes kunnen uitlichten.
En als ik 'naast' het artikel van Bruno Tersago nog wat persoonlijke pijltjes getrokken heb... so what? Daarom heb ik ze zelfs in 'vetjes' gezet.

Jij hebt een bewogen Grieks hart, maar nog zo vele anderen op dit forum hebben evenzeer een hart voor Griekenland en het Grieks volk. Alhoewel ik geen Griek ben, en er ook geen familie heb, durf ik met de hand op het hart zeggen dat ik mee leef met iedereen en alles wat momenteel in Griekenland gebeurt. Ik ben er welgeteld al 17 maal geweest. Soms bloedt en weent mijn hart, als ik zie wat er nu in Griekenland gebeurt.

Hoe dan ook probeer ik zo veel als mogelijk niet te veel te focussen op mijn persoonlijke mening. Veeleer probeer ik links te geven van artikels of meningen van anderen (waarvan ik vermoed én hoop dat die personen - o.a. journalisten, financieel experts, ministers - beter onderlegd in de betreffende materie dan ik zijn). Door het plaatsen van die links nodig ik forumleden uit - als ze dat wensen - die links te bekijken zodat ze er zelf kunnen over nadenken en een mening vormen.

Verder zie ik niets verkeerd aan af en toe toch een persoonlijke mening te geven, op voorwaarde dat ze enigszins gefundeerd is. Het forum zou anders maar wat saai worden.

Tenslotte ben ik het niet die iets probeert te insinueren door zinnen te plaatsen als "Voor wie oren heeft om te horen, ogen om te lezen en hersens om te denken"

En voor de goede en vriendelijke gang van zaken, Aleko: let it be.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Onderweg naar de 17 juni 2012 verkiezingen - door vlagreco - 05 June 2012, 22:44

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Verkiezingen cors 9 2.807 03 July 2023, 09:44
Laatste bericht: cors
  Slecht kaartje verkiezingen.... JipJipster 1 794 20 May 2023, 18:01
Laatste bericht: Kosta
  Verkiezingen in GR door ex-patriotten JohannesGR 0 1.162 05 June 2022, 11:49
Laatste bericht: JohannesGR
  Vervroegde verkiezingen cors 17 7.208 29 May 2019, 17:18
Laatste bericht: metaxa
  Winnaars 9/20 verkiezingen Aleko 15 11.422 24 September 2015, 18:04
Laatste bericht: Patrick
  Nieuwe verkiezingen op komst??? Patrick 12 10.456 13 September 2015, 18:14
Laatste bericht: Patrick
  Griekenland ná de 25-01-2015 verkiezingen Aleko 75 56.739 23 April 2015, 13:16
Laatste bericht: Ger
  Op weg naar de verkiezingen van 25 mei. Aleko 25 16.673 26 May 2014, 23:25
Laatste bericht: Aleko
  Griekse verkiezingen definitief op 6 mei Ger 7 5.410 12 April 2012, 09:38
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 7 gast(en)