Is dit het begin van het einde?
#1
Nederlander in elkaar
geslagen om eurocrisis

In het Griekse Monemvasia
is een 78-jarige Nederlander
mishandeld door twee mannen,
die Nederlanders en Duitsers
verwijten Griekenland
‘kapot te maken’. Ze smeten
de bejaarde man, die al jaren
in Griekenland woont, tegen
de grond en bleven een tijd op
hem inslaan. De man liep een
gebroken kaak op. De daders
werden later aangehouden
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#2
vreselijk....
Quote
#3
Het is inderdaad vreselijk, echt begrijp me a.u.b niet verkeerd !!
Maar worden er in de omliggende landen geen mensen ook zomaar voor niks in elkaar geslagen ?!
Alleen als er nu iets in Griekenland gebeurt , dan moet het gelijk in de krant.
Er is nu s,avonds een ziekenhuisserie op tv ( zon , zee en 112}, hier word er gefilmd op Maljorca en er worden daar met regelmaat mensen berooft en zomaar in elkaar getimmert .
Maar hiervan lees ik niets terug in de Nederlandse kranten.
famtop's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Wick, het einde waarvan?
Idioten lopen er overal rond, en misschine wel meer in NL dan in GR als ik zo de kranten lees. Ik woon hier bijna 37 jaar, heb eigenlijk nooit probemen gehad (1x zei iemand iets tegen mij over de naam van FYROM/Macedonië en toen heb ik haar van repliek gediend, waarna ze haar excuses aanbood).

Ik vinde het jammer voor de man en wens hem beterschap toe, "siderenios", maar zal er zelf geen nacht minder over slapen.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#5
(15 May 2012, 13:56)ADO schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wick, het einde waarvan?
Idioten lopen er overal rond, en misschine wel meer in NL dan in GR als ik zo de kranten lees. Ik woon hier bijna 37 jaar, heb eigenlijk nooit probemen gehad (1x zei iemand iets tegen mij over de naam van FYROM/Macedonië en toen heb ik haar van repliek gediend, waarna ze haar excuses aanbood).

Ik vinde het jammer voor de man en wens hem beterschap toe, "siderenios", maar zal er zelf geen nacht minder over slapen.
@Ado,

De criminaliteit was hier over het algemeen NUL, dus dit verwachten wij niet in Griekenland, sinds een tweetal jaar komen berichten over berovingen en diefstallen steeds meer naar voren.
Het inelkaar slaan van een buitenlander (lees:afreageren op) die niets van doen heeft met de problemen in Griekenland gaat toch wel even wat verder.
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#6
De criminaliteit hier is nul, behalve in de centra van de grote steden, waar gebeiden zijn waar je 's nachts niet rond moet lopen. Het in elkaar slaan van 1 buitenlander is niet een reden , voor mij tenminste, om te denken dat dit het begin is van het in elkaar slaan van alle buitenlanders. Zoals ik al zei, idioten lopen er overal rond. Het geweld op straat in Nederland is vele malen erger dan in Griekenland, en wel van Nederlander tegen Nederlander. Daarom zijn er al veel mensen weg gegaan uit Nederland.

Eén geval hier is juist de uitzondering op de regel en wat mij betreft is dat hartverwarmend!
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#7
Hier op Samos is het ergste wat er gebeurd is, is dat er een kip gestolen is omdat mensen honger hadden.
Wij worden hier door 99% van de mensen heel vriendelijk behandeld omdat ze blij zijn dat wij (rijke West-Europeanen) geld steken in de locale economie.Ze weten heus wel dat de huidige situatie het gevolg is van politieke beslissingen (Griekse en Brusselse) en dat wij daar geen directe hand in hebben.
Er zijn overal ter wereld gekken en je moet niet gaan doemdenken.
Quote
#8
Ik geloof ook in de positief menselijke kant die ik steeds bij het Griekse volk mocht ondervinden.
Volgens mij, en hopelijk, is het verhaal van Wick een alleenstaand feit. Indien die Nederlander toch geslagen zou zijn omwille van de poltiek/Europese achtergrond, dan is dat meer dan verwerpelijk te noemen. Anders ook natuurlijk.

Oei... dan moet ik oppassen... ik werk namelijk in Brussel, en dan nog op amper een paar minuutjes stappen van de Europese instellingen. Maar ik zie mezelf nog niet direct als doelwit bij onze Griekse vrienden Tongue
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Begin toerisme RenJ 897 109.998 17 July 2020, 21:21
Laatste bericht: cors
  Géén goed begin........ Ger 24 5.100 09 June 2020, 10:38
Laatste bericht: metaxa
  Wordt dit het einde van illegale grensoverschrijdingen? Ernst 0 1.044 15 February 2020, 20:21
Laatste bericht: Ernst
  Krant 'Ta Nea' - Einde??? Patrick 15 6.147 25 July 2017, 17:56
Laatste bericht: Patrick
  Einde in zicht. papajani 38 15.987 05 March 2016, 17:49
Laatste bericht: Margaritha
  Naar waar begin april ? jeronimo2 96 60.804 26 April 2014, 20:19
Laatste bericht: lucy
Smile Begin van 67 lente's 2013 op Samos in een beeld Wick 1 2.243 27 February 2013, 15:42
Laatste bericht: Jef Dockx
  Het einde der tijden in GR? Aleko 13 8.474 25 February 2013, 13:58
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Einde vakantie Samos Els Cuijpers 1 2.655 08 August 2011, 18:36
Laatste bericht: Buchii

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)