De Telegraaf
#1
Je kunt weer reageren op een artikel in de Telegraaf (reiskrant):

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#2
De grootste Rodekaart roddelkrant van NL kan het weer niet laten om Griekenland de grond in te boren.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Daarom heb ik ook zo gereageerd op dit stukAngry. En het is nog geplaatst ook, het is een wonder. Ik heb ook wel mee gemaakt dat mijn reactie(s) niet door de moderator werd(en) geplaatst. En toen viel mijn reactie nog reuze meeBig Grin Maar ja, de waarheid is soms best hard
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#4
Wij hebben ook een (positieve) reactieve naar de Telegraaf gestuurd.

Wij vonden het vetgedrukte stukje van Patrick niet leuk!

Groet, Elena
Quote
#5
Wat goed dat jullie op de merendeels ontzettend domme en kortzichtige reacties hebben gereageerd!
Quote
#6
Vandaag in de NRC: 100.000 NL minder naar België op vakantie, en "maar" 60.000 minder naar Griekenland.
Zo kun je het nieuws dus ook lezen.
Als je bij het CBS kijkt (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&DM=SLNL&PA=70232ned&D1=74-117&D2=(l-9)-l&HD=120516-1445&HDR=G1&STB=T) kun je doorrekenen dat er dan nog altijd ruim 500.000 NL per jaar naar Griekenland gaan; niveau van 2001. Topjaar was 2007 met 735.000 NL.
Griekenland staat al jaren 8e op de lijst van populaire buitenlandse vakantiebestemmingen in NL, nog steeds niet slecht.
Quote
#7
Het grootste aantal krantlezers in Nederland is nou eenmaal van bedenkelijk intellectueel niveau........
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#8
Wat een ontzettende onzin is er te lezen in die reacties.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
(16 May 2012, 20:15)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat een ontzettende onzin is er te lezen in die reacties.

En in die onzinnige reacties staan ook nog eens heel veel taalfouten Big Grin
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#10
Blijkbaar hebben veel van de telegraaflezers zich niet wat verder verdiept. Alleen kijken wat ze zelf denken te kort te komen. Ik word er toch wel verdrietig en boos van. Ik heb vorige week zelf ervaren hoe welwillend en behulpzaam de griekse bevolking is. Het kan zijn dat op een eiland als Kos de crisis nog anders ervaren wordt maar ik heb in ieder geval een hele fijne tijd beleefd tussen de locale bevolking, en ze hebben het zeker niet gemakkelijk.
Ik hoop echt dat iedereen gewoon naar griekenland blijft gaan en hetzelfde mag ervaren.

Helma
Quote
#11
Ik heb direct gereageerd op dit ophitsende schrijven maar mijn opmerkingen zijn NIET geplaatst.

Ook censuur??
Quote
#12
Mijn stukje is ook niet geplaatst .Uiteraard. Hadden denk ik niet gerekend op zo veel steun voor Griekenland.
Heb schrijver stuk in De Telegraaf uitgedaagd te reageren via mail door hem persoonlijk aan te spreken maar niks natuurlijk

Misschien later, ben benieuwd

lovegreece janos
Quote
#13
Ik heb ook een reactie geplaatst , omstreeks 12 uur deze middag.
Het was een korte reactie die misschien wat kort door de bocht ging.
Ik dacht bij mezelf dat zullen ze waarschijnlijk niet plaatsen.
Maar ik keek daarnet even mijn post na en...... een mail van de telegraaf aangaande mijn reactie.Dus bijna 9 uur na het plaatsen. Ze hebben daar zeker zitten slapen of er heeeeeeeeeeeeel lang over nagedachtBig Grin
Zie hieronder


Moderator
woensdag 16 mei 2012 20:49
Uw reactie wordt geplaatst op telegraaf.nl

Beste lezer,

U heeft gereageerd op een artikel op telegraaf.nl. Ons moderatingteam heeft uw reactie beoordeeld en vrijgegeven voor publicatie op telegraaf.nl. Binnen enkele minuten zou u uw reactie terug moeten kunnen vinden op de site. Klik hier om naar het artikel te gaan waarop u heeft gereageerd.

Met vriendelijke groeten,

Het moderatingteam van telegraaf.nl

PS. Dit is een automatisch gegenereerd bericht.

Dit was de tekst van hun mail.
De teller van reactie staat momenteel op 421.
Wat kunnen ze toch lu***n de overgrote meerderheid van de nederlanders, en in Belgie is het niet veel beter hoor.Angel
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#14
Nou jef dan maak ik ook nog kans, heb om 20.00 uur een reactie gestuurd.
Dus wie weet


janoslovegreece
Quote
#15
Heb ook gereageerd. Bijna aan het einde van bijna 4 weken Cycladen. Fantastisch weer en bijna alleen vriendelijke en behulpzame Grieken ontmoet. Wat betreft de Telegraaf: Moos is overleden en heeft zich altijd keurig gedragen en mag naar de hemel. Bij de hemelpoort wordt hij opgevangen door Petrus. Petrus leidt Moos rond en laat m zien waar alles is in de hemel. Dan valt het Moos op dat hij de hele tijd een belletje hoort, regelmatig een gong en een enkele keer een kerkklok. Hij vraagt aan Petrus wat dat is en Petrus legt m uit dat als er een kleine leugen wordt verteld het belletje gaat, bij een middelgrote leugen de gong en bij een grote leugen de kerkklok. Uiteraard gaat dat de hele dag door. 's Avonds is Moos net in slaap wordt gevallen als hij wakker wordt doordat de kerkklok als een gek te keer gaat. Moos rent in paniek naar Petrus en roept: Petrus, is er brand? Nee, zegt Petrus, er is niets bijzonders aan de hand. Dit gebeurd iedere nacht als de Telegraaf wordt gedrukt.
Quote
#16
Big GrinBig GrinBig Grin
Quote
#17
Ik heb 2 X gereageerd, de eerst werd geplaatst, ik denk niet dat de tweede geplaatst zal worden. Verschillende van mijn NL kennissen hier in Griekenland hebben ook reacties geplaatst, maar inderdaad, bij de Telegraaf is dat vechten tegen de bierkaai.
De domheid van de mens is de enige onoverwinnelijke kracht op deze wereld.........
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#18
Yassas allemaal,
Ik heb ook gereageerd. Werd ook pas na uren geplaatst. Het was een ware verschrikking om zoveel onzin te moeten lezen.
Dom, kortzichtig en vaak ronduit beledigend, maar dat bewijst dan weer eens waarin een klein land groot kan zijn, BAH! Ik schaam me voor het gedrag en de houding van deze mensen. Zelden zoveel dom geleuter bij elkaar gezien. Weinig kennis over Griekenland en absoluut weinig kennis van onze eigen taal ! (wat een taalkundig gepruts zeg)

Kijk eens naar jezelf (Nederland) zou ik zeggen. De politiek doet hier vaak volstrekt onverantwoorde uitgaven (vaak onder druk van Brussel) en verhaalt dit alles doodleuk bij de burger. De politiek en de media blijven ons een recessie aanpraten waardoor de recessie juist in stand gehouden wordt. Bezuinigingen op de zorg en onderwijs (dááág kenniseconomie!) zijn aan de orde van de dag. Gooi er maar weer een BTW verhoginkje tegenaan. Het Nederlandse begrotingstekort ontstaat gewoon in Den Haag. Met dank aan Jan Kees de Jager en zijn illustere voorgangers Bos en Zalm. Mijn dank gaat ook uit naar de banken en hun bestuurders! (Nout Welling, ook nog bedankt !) Ze hebben gewoon maling aan het Nederlandse volk. Zolang de kiezers niet bij zinnen komen en blijven stemmen op hetzelfde gepeupel wat er nu op het Haagse pluche zit, gaat dit land nog een leuke toekomst tegemoet. Misschien krijgen we wel "Griekse toestanden" hier...
Eens kijken of diezelfde mensen die dit soort domme stukjes schrijven over Griekenland dan ook zoveel babbels hebben. Nederland glijdt af en eigenlijk interesseert het me geen moer meer. Vind het wel erg voor onze kinderen.

Over 3 weken reizen we weer af naar het heerlijke Kos, waar ik hopelijk ooit een huisje zal hebben!
Ik zal blij zijn als ik dit land de rug kan toekeren en kan gaan genieten van het leven onder de Griekse zon en met de warmte van de Griekse bevolking.
Quote
#19
Gerard,
Ik hoop van ganse harte dat je je huisje op Kos vind. Wij hebben het gevonden, maar het lost echt niet alle problemen op. Ook al denk ik vaak op dezelfde manier als jij beschrijft.
Ben bang dat we het er toch mee moete doen. na de Jager staat er weer wel een op met dezelfde "streken".
Intussen probeer ik lekker te genieten van Kos en zijn warme bevolking.

Helma
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Telegraaf: wederom respectloos! Erwin 58 33.784 21 July 2015, 17:40
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Telegraaf zoekt weer...... greece67 35 20.797 16 June 2012, 12:00
Laatste bericht: papajani
  Anti-Griekenland campagne Telegraaf Ger 33 24.200 25 June 2011, 22:54
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)