Overnachting Piraeus-Athene
#1
Hallo,

Ik wil voortaan via Athene reizen als ik naar Naxos ga(ipv via Santorini)
Dit heb ik afgelopen weekend(genoodzaakt) 1 keer gedaan op de terugweg en zat in een verschrikkelijk(!!!) hotel op loopafstand van de Ferry in Piraeus.
Heeft iemand misschien tips voor een goed hotel in de buurt van Piraeus of het vliegveld Athene? Of een ander idee wat handiger is, en vooral in een iets rustigere omgeving?
Het liefst zoek ik iets tussen Piraeus en het vliegveld zodat de taxi kosten laag blijven.
(Ik reis ook met een lange surf bag en een grote zware tas waardoor reizen met bus of metro niet handig is)

Ik hoop dat iemand tips heeft om de heen en terugreis wat prettiger te maken.
Alvast bedankt!

Groetjes Tina
Quote
#2
Peri's hotel vlak bij de luchthaven in Athene. Je wordt gratis afgehaald en terug naar de luchthaven gebracht. Proper en rustig. Je kan een pizza laten komen of je kan op 400 meter iets gaan eten/drinken. Reeds enkele keren geweest. Best in orde.
Quote
#3
Ik heb een paar weken geleden gelogeerd in hotel Argo Anita, prima hotel in Piraeus voor 30 euro per kamer. ALs je voor 6 euro een ontbijt bijboekt wordt je gratis naar de ferryhaven gebracht. Heel aardige mensen ook.

Heb je al iets leuks op Naxos? Anders kan ik je hotel Sanoudos aanraden, klein familiehotel heel dicht bij Agios Georgios strand (om de hoek), op paar minuten loopafstand van de boulevard en toch relatief rustig. GOede schone kamers en een super ontbijt.

Ik ben er net weg en het was weer geweldig (heb geen aandelen hoor...Rolleyes)
Quote
#4
hoi Jeronimo en Corry, bedankt voor de tips! Daar ben ik erg blij mee.:)
Corry, bedankt voor je andere tip maar ik heb al een vaste plek op Naxos waar ik altijd naartoe ga en voor ons helemaal perfect is;)

Groetjes Tina

P.s. andere tips zijn nog altijd welkom!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Express bus Piraeus - Athene centrum Patrick 0 1.592 20 May 2017, 20:00
Laatste bericht: Patrick
  Overnachting buurt van Patras Steph 3 2.228 19 April 2017, 23:14
Laatste bericht: Steph
  Overnachting vanaf Ancona richting Brenner vlassada 3 3.331 22 January 2015, 01:22
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)