Even voorstellen: Marilena
#1
Mag ik me even voorstellen:
Ik ben Marilena, ik heb met mijn man 2 jaar in Athene gewoond in Nea Smirni voor zijn werk. Dat was 23jr geleden. We hadden een stoomcursus Grieks gevolgd aan t ITA, bij mevr Douw. Om de taal niet kwijt te raken ben ik vorig jr weer Grieks gaan studeren aan Utrecht volksuni. Ik ben fanatiek geworden. Ik wil gr.boeken lezen, gr.tv kijken (star/lampsi) en gr. radio luisteren (realFM97.8). Ik heb luckylucks gekocht in t grieks. Ik heb weer les van mevr. Douw, Heeeeel erg gaaf, ik geniet er super van..!

Weten jullie hoe je gr.lettertekens op de macbook krijgt?
Weten jullie of je star tv kan kijken op internet? en lampsi doet t niet meer..

Marilena
Quote
#2
Marilena,

ΚΑΛΌΣ ΗΡΘΑΤΕ

Veel plezier hier..


Kun je de letters niet weergeven in SYMBOL weet alleen niet of dat ook geldt voor Mac.




Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#3
welkom hier Marilena!

groet Petra
Quote
#4
Marilena welkom op het forum veel lees plezier

groeten ger
Quote
#5
(24 August 2011, 00:20)marilena schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mag ik me even voorstellen:
Ik ben Marilena, ik heb met mijn man 2 jaar in Athene gewoond in Nea Smirni voor zijn werk. Dat was 23jr geleden. We hadden een stoomcursus Grieks gevolgd aan t ITA, bij mevr Douw. Om de taal niet kwijt te raken ben ik vorig jr weer Grieks gaan studeren aan Utrecht volksuni. Ik ben fanatiek geworden. Ik wil gr.boeken lezen, gr.tv kijken (star/lampsi) en gr. radio luisteren (realFM97.8). Ik heb luckylucks gekocht in t grieks. Ik heb weer les van mevr. Douw, Heeeeel erg gaaf, ik geniet er super van..!

Weten jullie hoe je gr.lettertekens op de macbook krijgt?
Weten jullie of je star tv kan kijken op internet? en lampsi doet t niet meer..

Marilena

Hoi Marilena,

ik woon naast Nea Smyrni.


( Ik vergeet het Nederlands dat ik geleerd heb.

Ik zal een help hebben zo ik kan mijn nederlands herinneren!

Dank je wel )

gnikolakak's signatuur Grιekenland en Nederland :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
U kunt de taal van de menu's en berichten wijzigen en de datum-, tijd- en getalnotatie van een specifieke regio instellen. U kunt zelfs tekst in een taal met andere lettertekens typen zonder dat u daarvoor het speciale toetsenbord voor die taal nodig hebt. Dergelijke instellingen geeft u op in het paneel 'Taal en tekst' in Systeemvoorkeuren. (Kies Apple-menu > 'Systeemvoorkeuren' en klik op 'Taal en tekst'.)

Open het paneel 'Taal en tekst' in Systeemvoorkeuren
In het paneel 'Taal en tekst' in Systeemvoorkeuren kunt u opgeven dat u het invoermenu in de menubalk wilt weergeven (het invoermenu ziet eruit als een vlag of een teken). Als u tekst in een andere taal wilt invoeren of speciale tekens of symbolen wilt typen, kiest u de bijbehorende optie uit het invoermenu.

U kunt ook meertalige documenten weergeven. In programma's die Unicode ondersteunen, een internationale norm voor het coderen van tekst in meerdere talen, kunt u tekst in elke gewenste taal bekijken. Als u problemen hebt bij het bekijken van een meertalig document, opent u het document in een programma met Unicode-ondersteuning, bijvoorbeeld Teksteditor.

Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Marilena, kijk ook eens op deze site, daar kan je ook andere talen instellen als je dat wil. Deze is van de Griekse staatszender ERT (Elliniki Radiofonia Tileorasi).
Als je op EPT SITES drukt dan kom je bij de verschillende tv en radiozenders.

Veel succes!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#8
Welkom hier Marilena!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
(24 August 2011, 00:20)marilena schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weten jullie hoe je gr.lettertekens op de macbook krijgt?
Heb je al onder "systeemvoorkeuren bij Taal en tekst" gekeken?

Tol's signatuur Pluk de dag
Vrijheid is met je camper in Griekenland rond touren
Quote
#10
Kalimera Marilena,
wil je mij bezoeken op:mikresaggelies.nl?
Quote
#11
Marilena,
met hieronder vermelde link kan je ook Grieks typen.
Typ je tekst en klik rechts onderaan op "Do more" en kies "Check spelling". Dit programma doet dan suggesties waaruit je de gewenste kan kiezen...
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)