Geld zat in Greece
#1
Een aantal gegevens die ik de afgelopen week (en) zo’n beetje gehoord heb. O.a een persoon die voor de buitenwereld gezien werd als een bedelaar 16 miljoen bezat. Een ander iemand die uit de vuilnisbakken at en ook miljoenen bezat. Weer een ander droeg al haar bezit aan geld, onder de kleren en liep/ sliep er mee, bij een controle, ik weet daar niet de reden precies waarom, 150.000 € bezat. Ook weer een persoon, die miljoenen bezat, deze elders in het huis had opgeborgen, de muizen er aan hebben gevreten, zodat het niets meer waard was. De autoriteiten wisten niet hoe zij dat moesten bewerken wat te doen, dat was voor het eerst maal in Griekenland, dat dit was voor gevallen.

Gr uit Perdika
Quote
#2
Ach @Papajani.Dit soort zonderlingen heb je overal en altijd.Heeft niets met Griekenland of de crisis te maken.
Quote
#3
Beste,

Dergelijke verhalen hoorde ik al vóór 2000, dus al ruim vóór de euro. Aleko heeft gelijk ze zijn van overal en altijd. Ook in NL hoor je dergelijke verhalen.
Quote
#4
En dit soort verhalen hoor je ook over Nederlandse zwervers en straatmuzikanten bij jou om de hoek !
Quote
#5
Ja, jullie antwoorden kloppen zeker wel, dat is ook zo. Omdat Greece op dit moment zo in het nieuws is, woorden dit soort verhalen extra belicht. Ik heb het niet van mij zelf, hoorden dat van Grieken, die het zelf toch ook verbazend vonden.

Maar goed, dacht een leuke bijdragen te leveren, aan het bord, want die dingen hoor je niet zo gauw als toerist.

Gr uit Perdika.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Op Antikythera wonen en geld ervoor krijgen. Arthur 6 2.973 24 April 2020, 21:40
Laatste bericht: Hilde
  blokkade van Eurobank om geld over te maken naar buitenland ? TreinopStad 8 5.241 16 January 2015, 20:38
Laatste bericht: chris
  Contant geld meenemen? Vito 15 8.534 03 June 2012, 10:51
Laatste bericht: jjohn
  ze hebben toch geld zat in Griekenland Arthur 9 9.641 15 May 2011, 16:38
Laatste bericht: Xander

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)