Hans Brems.
#1
Hans Brems is een Belgische blogger, wonende en werkende in Athene.Hij is kwalitatief de evenknie van Bruno Tersago, alleen misschien iets bloemrijker en literairder.Maar politiek zeer scherp.

Hij is in tegenstelling tot Bruno wél onder de vleugels van het Dagblad De Standaard gebleven.Maar DS probeert zijn geesteskinderen zo goed mogelijk te verbergen en exclusief voor de abonnees beschikbaar te maken.

Ik denk daar een sluipweg omheen gevonden te hebben, die tot nu toe voor mij werkt.Probeer de onderstaande link eens.Zijn (schaarse) stukken kan ik warm aanbevelen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Dank je wel Aleko voor de verwijzing naar de blog van Hans Brems.
Quote
#3
@Aginouli.Dank voor je belanstelling, die wat verder gaat dan de waan van de dag.

Mag ik je misschien nog opmerkzaam maken op zijn oudere stukken?
Ik bedoel de stukken van vóór 18-02-2010(Octopus in Azijn).Hier zitten ware juweeltjes tussen welke zó in een bundel over het moderne Griekenland opgenomen zouden kunnen worden.Let op de gaststukken van @Roosje;uniek!De eerdere stukken zijn ook compleet met vaak waardevollen reacties.Al dit moois vind je hier:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik wens je veel leesplezier.
Quote
#4
@ Aleko...ook voor deze link dank Smile
Zojuist een artikel gelezen en de reacties.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)