Even voorstellen: Erwin
#1
Beste Grieken en Griekenlandliefhebbers, graag wil ik mij kort even aan jullie voorstellen.
Mijn naam is Erwin en ik ben werkzaam in de interieurbranch. Al sinds mijn eerste vakantie in Griekenland, vele jaren geleden, ben ik verliefd op dit prachtige en gastvrije land. Vanaf het moment dat ik de eerste stap op Griekse bodem zette, voel ik me er thuis. Vele eilanden en delen van het vasteland heb ik de afgelopen jaren bezocht. En als het even kan probeer ik er twee keer per jaar op vakantie te gaan.Inmiddels is Griekenland een uit de hand gelopen hobby: ik ben lid van een Griekse Vereniging en heb voor hen het Griekse Feest van 2012 georganiseerd. Bij de vereniging ploeter ik om de taal een beetje onder de knie te krijgen. Daarnaast ben ik fan van diverse Griekse artiesten, en heb dan ook diverse concerten bezocht. Ook hou ik van de Griekse keuken en kook dan ook regelmatig Griekse gerechten. Gelukkig ben ik niet de enige die besmet is geraakt met het Griekenlandvirus: in mijn vriendenkring zijn er meerderen.Uiteraard ben ik erg betrokken met het land en wat de bevolking op dit moment moet doorstaan. Ik hoop dat ik met jullie bij kan en mag dragen aan het positieve beeld van Griekenland en de Griekse mensen, daar en in Nederland!gremo
Quote
#2
Welkom Erwin op het beste en gezelligste Griekse forum van de Lage Landen en ver daarbuiten. sirtaki
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
welkom op het forum
ger en jose
Quote
#4
Welkom op het forum Erwin. Heeft die Griekse verenigign een link op het internet zodat we kunnen zien wat jullie zoal doen?

Voor jouw informatie:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#5
Welkom hier Erwin!

Petra
Quote
#6
Welkom op dit leuke forum !
famtop's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Voor belangstellenden: de website van de Griekse Vereniging Eindhoven is:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Deze website is, hoewel nog grotendeels onder constructie, al in de lucht. U vind hierop informatie over onze vereniging en over ons jaarlijkse Griekse Feest. Binnenkort ook columns en recepten.
Quote
#8
Welkom op Oriste! Je vindt hier vaak interessante nieuwtjes, discussies en tips.
Mooi logo heeft jullie vereniging! Succes en veel plezier met alle Griekenlandactiviteiten.
Quote
#9
(01 June 2012, 11:50)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor belangstellenden: de website van de Griekse Vereniging Eindhoven is:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Deze website is, hoewel nog grotendeels onder constructie, al in de lucht. U vind hierop informatie over onze vereniging en over ons jaarlijkse Griekse Feest. Binnenkort ook columns en recepten.

Erwin, mochten er in de toekomst nog leuke evenmenten door de vereniging worden georganiseerd zet het ook even in de Oriste-agenda:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#10
ΚΑΛΩΣ ΉΡΘΑΤΕ Erwin


Heel veel plezier hier.

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)