parga
#1
Hallo, ik ben hier net nieuw, en over 2 weken, direct na de verkiezingen gaan wij 2 weken naar Parga, hotel Paradise, kent iemand het hotel???
Nu horen we van allerlei kanten dat we het beste contant geld mee kunnen nemen, dat de kans groot is dat er geen euro's meer uit de automaten zal komen.. Merken jullie iets in Parga van het vervelende gevoel wat ze de vakantiegangers soms geven??

We hebben in ieder geval ontzettend veel zin om naar Parga te gaan!! Veel over gehoord en gelezen, !!zonnetje
Quote
#2
Bullsh..... Ofwel Onzin
Laat je toch niet zo op stang jagen. Denk je nu echt dat er binnen een week naar de drachme overgestapt wordt ?? ... Wat volgens mij niet gebeuren zal .... Zie eerdere posts van mij hierover
Quote
#3
Ik denk dat je bedoelt dat er een bankrun zal komen. Per slot van rekening, wat maakt het uit of er drachmes of euro's uit de muur komen. :) Toch?
Joh neem voldoende cash mee, dan heb je daar geen zorgen over. Ik neem al jarenlang voldoende cash mee omdat a. er altijd wel een bankstaking is als ik er ben. Dit is dus niet van de laatste jaren is. B. Mijn dorp maar 3 geldautomaten rijk is en ik te bedonderd ben op zoek te moeten naar mijn geld. C. Griekenland achter liep bij het EMV geschikt maken van de geldautomaten en ik dus ook geen geld kreeg. Dit is niet meer van toepassing.

Over Parga kan ik je niets vertellen.
Quote
#4
Ik heb nog nooit problemen gehad met geld uit de muur halen in Griekenland. Is er eens een keer eentje kapot of leeg dan ga je gewoon naar de volgende. Net als in NL. Oja, een keer toch wel, toen was ik op uitstap naar Kusadasi in Turkije en moest daar voor Turks geld pinnen .... Gna gna gna .....
En een run op de banken? Degenen die nog geld over hebben, hebben dat allang op hun Zwitserse of Liechtensteinse rekening gezet .... Bovendien hebben de banken net weer zoveel miljard van de EU gekregen volgens afspraak ....
Ik luister niet naar onheilsprofeten. Ik gebruik gewoon mijn gezonde boerenverstand (en ik kom uit de stad, kun je nagaan...).
Quote
#5
Wij komen net uit Malia / Kreta , en hebben niets gemerkt van onrust of wat dan ook.
Het wordt hier in Nederland allemaal heel erg opgeblazen , trek je er niets van aan!
De mensen zijn even vriendelijk als daarvoor , daar kunnen wij in Nederland zelf nog een groot voorbeeld aannemen.
Ik snap dan dit met Parga helemaal niets te maken heeft , maar denkt dat het op elk eiland nog dezelfde sfeer hangt.
Dus ga lekker op vakantie en geniet van Parga en de plaatselijke bevolking.

Tom.
Quote
#6
Gewoon wat extra cash meenemen voor achter de hand (noodgevallen) bij aankomst gewoon geld pinnen wat je dagelijks wilt besteden, Parga ben ik een dagje geweest ik vindt het plaatsje Sivota een aantal kilometers er vandaan leuker, daar ben ik 4 dagen geweest.
Quote
#7
Hallo Riskje.
Wij wonen in de buurt van Parga en het is geen probleem om daar te pinnen. Er zijn 4 pin automaten dus lijkt me sterk dat er geen geld is. In de media wordt alles flink opgeblazen maar je zult er weinig van merken. Geniet van Parga en de omgeving. Een goede reis alvast.
Gr Jan en Maria
Quote
#8
iedereen hardstikke bedankt voor de positieve reacties, de tickets vandaag ontvangen, dus de voorpret kan gaan beginnen!! Fijn weekend allemaal!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)