Parga Ouzo
#1
Hi allen, een gesprekje met de nieuwe eigenaar, overigens voor mijn geen onbekende, werkte voorheen bij een bedrijf, die drank(en) bevoorraden in Parga en met een driewielig vervoer middel door de kleine straatjes crosten, zei hij mij blij te zijn dat hij deze stap heeft genomen, om de traditionele wikkel te moderniseren en de naam te blijven handhaven.
[Afbeelding: 2ngqzxf.jpg]

Ja, het is allemaal anders, dat zeker en de originelen Parga ouzo is den eigenlijk, wel en niet terug.

De naam is zeker blijvend,
[Afbeelding: 2h3tt9y.jpg] maar de geur en het oude versleten manetje, is verleden tijd.

IK zei hem dat ik nog twee oude ouzo flessen had staan, met een kraantje er aan, hij zei mij, dat dit een leuke waarden is, zeker omdat dit nimmer gemaakt meer kan worden.

Ik zal hem er mee verrassen als ik weer terug gaat naat Perdika.
Quote
#2
Ziet er erg leuk uit dat winkeltje!
Quote
#3
Ja Petra, het ziet er zeker leuk uit, zo aan de buitenkant, maar het ziet er binnen ook echt mooi uit, overzichtelijker vooral. Ik sprak de vrouw (van Achilleas, zo heet haar man dus) dat was mijn wederhelft vergeten te schrijven in de vorige posting, maar zij deed dit voor de eerste maal, dus viel het wel mee.

Zal zeker nog wat binnen foto's maken, want toen ik er was, was het te druk om een leuke foto te schieten. Ze vertelde mij (gisteren) nog even, dat zij bij het indelen v/d de vernieuwde zaak, de grote ouzo fles was gesneuveld. De twee grote kumquat potten het wel hadden overleeft, uiteraard kon ik dat zien.

Gr Cornelios
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)