Je passie op de werkvloer
#1
Wink 
Για σας φίλοι, Markos en ikzelf hebben het geluk dat we onze passie voor Griekenland niet alleen in Griekenland of elk bij zich thuis kunnen beleven, wij hebben onze passie eveneens op ons bureel waar we samen werken kunnen botvieren. Soms hebben de collega's die bij ons langskomens spontaan de neiging om een reis te willen boeken ;).
Je hoort dan ook steevast Griekse muziek op de achtergrond spelen.
Ik wil jullie dan ook niet de foto's achterhouden. Misschien zijn er nog forumleden die hun passie voor Griekenland op het werk kunnen uitdrukken.
[Afbeelding: 35lhm4j.jpg]

[Afbeelding: 2r7wwn7.gif]
Quote
#2
super! dat is lekker werken!
Quote
#3
Inderdaad, Rhodos en ikzelf (Markos) zijn al meer dan 22 jaar collega's en delen dezelfde passie. Na zoveel jaren zijn we gekend of "berucht" als de 2 Grieken Cool
Bezoekers worden spontaan doorverwezen naar klein Griekenland waarbij deze worden meegedeeld om louter af te gaan op de Griekse muziek om als dusdanig het juiste bureau te vinden.
Alle muren hangen bovendien vol met posters die we hebben aangevraagd aan de toeristische dienst van Griekenland en die ons spontaan werden toegestuurd (weliswaar was het toen nog geen crisis). Als je gedurende een ganse dag op een bureau verblijft, kan dit gezellig sfeertje de stress wat verlichten en het werk aangenamer maken.
Quote
#4
Ontzettend leuk zeg!!! Wat voor werk doen jullie eigenlijk? Smile
Quote
#5
Geni, we zitten in de Human Resources en doen aan personeelsbeheer

[Afbeelding: 25h21bb.gif] een op koffie draaiende dienst

groetjes

Rhodos
Quote
#6
(02 June 2012, 11:48)rhodos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Geni, we zitten in de Human Resources en doen aan personeelsbeheer

[Afbeelding: 25h21bb.gif] een op koffie draaiende dienst

groetjes

Rhodos

Haha, herkenbaar;) Ik ben HR Adviseur en mijn kamer is ook enigszins Grieks. Posters, foto's, vlaggetjes..... Zou het aan het vakgebied liggenHuh
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#7
In zo'n grieks sfeertje voel je je als collega natuurlijk altijd welkom, zo'n HR afdeling zou ik ook wel willen hebben!!
Quote
#8
Onze "bazen" weten dat onze Griekse passie vrij gevoelig ligt en wij zijn dan ook als hetware een beetje vrijgevochten op dat gebied. Wij hebben van ons bureau dan ook een klein Griekenland gemaakt wat soms tot verbazende positieve blikken leidt bij de bezoekers. Een witgekalkt bureau zonder enige sfeer waarin je dagelijks zou moeten vertoeven... neen dank u...
Tenslotte breng je meer tijd door op je werk dan thuis!
Quote
#9
Wat ontzettend leuk! Zo zou ik, ook HR, ook welwillen werken. Helaas werken wij met een flex concept dus niemand heeft een 'eigen' bureau.
Quote
#10
Ziet er gezellig uit bij jullie Markos en Rhodos.

Zelf heb ik ook een Grieks aandoende werkplek maar die durf ik hier niet te tonen.
Bij mij is het namelijk niet zozeer Grieks op decoratief maar meer op chaotisch vlak Big Grin
Daarom voel ik me misschien ook zo thuis op die plek ;)

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Als de vos de passie preekt, boer let dan op je kippen. Jef Dockx 4 4.016 18 March 2013, 14:34
Laatste bericht: Henkd
  Als de vos de passie preekt... Wick 3 3.362 22 June 2012, 14:44
Laatste bericht: philippos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)