handbagage Aegean
#1
Mijn CPAP-toestelletje moet mee als handbagage. Weet er iemand of dit als extra handbagage mag meegenomen worden? Bij sommige maatschappijen mag men medisch apparatuur gewoon als extra bagage meenemen. Als ze dit niet toelaten dan kan ik mijn rugzak niet meer meenemen.
Groetjes,
Viviane.
Quote
#2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






verschillende categorieen, wellicht staat hier iets voor jou van toepassing.
elena2006's signatuur leef je droom![/font]
Quote
#3
Bedankt Elena, maar ik had al veel gegoogeld en vind maar geen oplossing. Een CPAP-toestelletje is een beademingsapparaat en moet mee als handbagage. Het is toegelaten vermits ik de nodige formuleren heb maar ik denk dat we misschien best eens telefonisch contact kunnen opnemen met Aegean zelf.
Ik dacht misschien zit er hier iemand op 't forum die ook een CPAP heeft.

Groetjes,
Viviane.
Quote
#4
Viviane,
Ik zou als ik jou was even kontakt zoeken met Brussel airline's, die doen het inchecken voor Aegean op Brussel, in tegenstelling tot Düsseldorf, waar zij zelf eigen mensen hebben zitten, die zijn niet zo moeilijk, want dat is een klein en vast team, maar bij Brussel Airline's werken héél véél mensen, die vaak langs elkaar heen werken, heb ik helaas moeten constateren!
Hopelijk komt het goed, ik weet wat het is, mijn vader had er ook mee te maken, wat een gedoeAngry
Quote
#5
Viviane, ik heb het even voor jou opgezocht, en gevonden:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Voor het CPAP-toestelletje geen probleem, als je het minstens 48 uur op voorhand even meldt.

"48 hours advanced notice for use of a respirator, ventilator, POC or CPAP."

Het telefoonnummer, faxnummer, invulformulier, en e-mailadres staan er bij vermeld.

En wat Brussels Airlines zelf betreft: ik heb er al verschillende keren mee gevlogen, en nog nooit een probleem meegemaakt. Integendeel, een vriendelijke service.
Het kan natuurlijk zijn dat iemand wél eens een probleem heeft, maar dat zijn wellicht (hopelijk) uitzonderingen. Net zoals ik ooit eens een vreselijke rotervaring had met Ryanair. Voor mij is het bij één keer gebleven met Ryanair, omdat het met die vlucht een opeenstapeling van tegenslagen werd (kortweg: er twee dagen over gedaan om thuis te raken, met veel extra kosten er bovenop). Maar ik ken heel veel mensen die super tevreden zijn over Ryanair. 't Heeft dus allemaal te maken met persoonlijke ervaringen hé...
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#6
ik neem altijd mijn Cpap mee in de vliegtuig. maar ik gebruik zijn tas ook als opberg voor kleine dingetjes, zo veel heb ik niet mee. Aegean doet niet moeilijk maar van maatschappijen die apart rekenen of je maar een handbagage mag mee, kan wel een probleem zijn als je 2 stks heb. ik weet van andere mensen die hun laptop niet in hun tas past en wel moeten betalen bij easyjet of Ryan.
wat wel vaak meemaak in griekenland is dat ze het apparaat , buiten zijn tas in een zo bakje doen ,om door de Xray apparaat te halen.
Quote
#7
Tsimis...heb jij dan buiten die draagtas van jou CPAP nog een handbagage?

Iedereen alvast bedankt voor de hulp.

Groetjes,
Viviane.
Quote
#8
Kreeg vandaag een mailtje van Aegean over hun nieuwe bagage regeling die ingaat op 15 juni:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&utm_medium=email&utm_content=mainEN&utm_campaign=Unbund_dedicated
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
nee, maar zo te zien ze gaan van af 15 juni ook veranderingen brenegen.
als bij Aegean net zo wordt als bij easy jet, welke belachelijk is, da zou ik ook een rugtas moeten meenemen en daar los de cpap en andere kleine dingentjes doen.
ik ben met easy jet terug gekomen in januari en het was alsof ik met de Ktel mee ging. alle kastjes boven de passagieren waren prop vol.iedereen neemt zo veel als het kan de vliegtuig in.
Quote
#10
Ik ga zowiezo proberen om minder mee te nemen en zal mijn rugzak meedoen zodanig dat ik mijn cpap en mijn handtas in de rugzak kan steken.....dat is dan tesamen ook maar 1 stuk handbagage.
Ik ben benieuwd en laat jullie iets weten bij onze terugkomst.

Gr,
Viviane.
Quote
#11
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
ik hoop voor je dat het gaat lukken Viviane, in ieder geval wens ik je een hele fijne vakantie!
Quote
#13
@Viviane, prettig verlof !!!
Groetjes, Erna
Quote
#14
Bedankt iedereen, de koffers zijn bijna klaar.

Groetjes,
Viviane.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bijzondere handbagage Nanny 4 1.578 15 June 2022, 22:00
Laatste bericht: Nanny
  Betalen voor je transfer je handbagage. Arthur 32 5.332 01 March 2020, 13:42
Laatste bericht: Beems

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)