Rel om Grieks weerbericht
#1
ATHENE - Vrouwelijke televisiekijkers in Griekenland eisen het ontslag van een weervrouw omdat ze met blote borsten het weerbericht presenteerde...

Lees
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




verder en bekijk daar ook het filmpje.

Bron:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#2
(29 October 2009, 11:42)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ATHENE - Vrouwelijke televisiekijkers in Griekenland eisen het ontslag van een weervrouw omdat ze met blote borsten het weerbericht presenteerde...

Lees
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




verder en bekijk daar ook het filmpje.

Bron:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger

Nu woon ik toch in Griekenland maar heb helemaal niets van een ''rel'' gemerkt. Lijkt me ook sterk gezien het merendeel van de presentatrices hier halfnaakt op de buis rondhuppelt. De eerste keer dat ik Petroula het weerbericht zag presenteren dacht ik echt dat het om een grap ging. Ze presenteert het weerbericht met een kinderlijk stemmetje, bips naar achteren en de voorgevel flink naar voren. Het werkt echt op je lachspieren. Ik heb met haar te doen, je zal je geld maar op z'on manier moeten verdienenConfused. Petroula heeft inmiddels een mede presentatrice; een nogal gezette dame in mini. Ik kan er wel om lachenBig Grin
Quote
#3
Wie de "rel" over Petroula heeft uitgevonden weet ik niet, maar ook hier in België stond het in de kranten Confused
Quote
#4
Ik vond het eigenlijk wel grappig, en eerlijk gezegd vond ik het filmpje helemaal niet zo schokkend hoor. Zijn de Griekse dames die Petroula van de buis willen hebben nu zo preuts, of misschien gewoon .....jaloers?

K-A
Quote
#5
Karen-Anna, ik denk niet dat de Griekse dames jaloers zijn. Jaloers op wat? Een homp vlees en no-brains? Het 'no brains' baseer ik op de interviews die ik met haar heb gehoord & gelezen en de belachelijke opmerkingen die ze tijdens het presenteren maakt. Het is meer dat het niets te doen heeft met het weer presenteren. Nogmaals ik heb ook helemaal niets gemerkt van en rel maar kan me wel voorstellen dat mensen zich aan dit soort tv ergeren. Wat heeft het weerbericht presenteren op deze manier voor toegevoegde waarde?
Quote
#6
Ach, voor een keertje is het wel leuk, ik zie het ook als een beetje provoceren. Ik denk inderdaad dat als je het een keer gezien hebt het wel genoeg is. Wees maar blij dat je niet aangewezen bent op de Nederlandse TV, da's ook vaak huilen met de pet op Confused

K-A
Quote
#7
(01 November 2009, 19:24)Karen-anna schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ach, voor een keertje is het wel leuk, ik zie het ook als een beetje provoceren. Ik denk inderdaad dat als je het een keer gezien hebt het wel genoeg is. Wees maar blij dat je niet aangewezen bent op de Nederlandse TV, da's ook vaak huilen met de pet op Confused

K-A

Griekse tv en Nederlandse tv verschillen niet veel hoor! Zelf kijk ik zelden of nooit tv. Als ik al kijk dan zijn dat muziekprogramma's, documantaires en kookprogramma's. In Griekenland hebben we ook een hype met allerlei realitiy shows. Sinds enkele weken hebben we het programma "De nieuwe opvolger van Uri Geller' wat al op de Nederlandse tv is geweest. Boer zoekt vrouw is hier ook een schot in de roos. X-factor, Next top model etc de Griekse versie zien we hier op tv. Het is overal hetzelfde!
Quote
#8
vindt/vondt het wel niet echt profesioneel overkomen ???
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  weerbericht kefalonia riskje 5 3.136 20 June 2016, 18:32
Laatste bericht: Karel

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)