Venus passage boven Gr.
#1
Het zeldzame fenomeen van Venus voor de zon,is vandaag te zien vanuit Gr.
Hoppelijk zal helder genoeg zijn.
Ik heb een klein aantal van spectaculaire foto's verzameld.
Kijk:xxxxxxxxxx

Link verwijderd door moderator.
Reden: Voortdurend berichten plaatsen met als doel een eigen website te promoten via dit forum, email en persoonlijke berichten naar andere leden.
Quote
#2
Hou toch eens op met dat spammen van je site en zet die foto's gewoon hier op het forum.
Quote
#3
Wat ben je boos,zeg!Adem diep,mens!
Ik werk deze dagen met een oud computer,onmogelijk
die foto's te uploaden.Ik spam niet,ik wil aan iedereen de vreugde geven
die ik had met die prachtige foto's.Ben je niet blij?
Quote
#4
Helemaal mee eens Angry
Dat doet ze trouwens niet alleen hier maar ook op andere Griekenland-fora.
Als ze nou op z'n minst nog een deeplink plaatste naar het bewuste artikel maar nee hoor, altijd rechtstreeks naar de homepage. Grrrrrrr.
Quote
#5
(06 June 2012, 15:31)Tana schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik spam niet,

Nee? Nou ik ontving een persoonlijk bericht én een email van jou met alleen een link naar jouw website. Bovendien kom ik jouw berichten met ook weer steeds dezelfde link op meerdere griekenlandfora tegen, hoe wil je dat dan anders noemen?
Quote
#6
(06 June 2012, 15:31)Tana schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat ben je boos,zeg!Adem diep,mens!
Ik werk deze dagen met een oud computer,onmogelijk
die foto's te uploaden.Ik spam niet,ik wil aan iedereen de vreugde geven
die ik had met die prachtige foto's.Ben je niet blij?

Ik hoef niet diep te ademen, als je een website kunt uploaden dan is het zeker geen probleem om een paar foto's hier te upoaden via de tinyPic Plugin.
Vertel me geen verhaaltjes ik bouw zelf regelmatig websites en mijn pc behoort ook niet meer tot de jongste

Maar het gaat jou er niet om dat wij de foto's bekijken het gaat er om dat we je website bezoeken.
Dat is je goed recht om te proberen maar koop dan een banner bij Ger dan steun je deze site ook nog eens.
Quote
#7
Beste Jorgos(grieks ben je zeker niet),ik doe wat ik kan.Een dieplink weet ik niet te doen.Ik ben niet ervaren met computeren.Ik leer pas.
Als je niet boos wordt en mij uitlegt hoe ik het beter kan doen,zijn wij allemaal een stap verder.Mijn bedoeling is diverse niuewigheden met mensen te wisselen.Ik kijk ook met genoegen aan de websites van anderen.
Ik probeer alleen te communiceren.(A la greca)
Ik zou het heerlijk vinden als je nog meer foto's van hebt.
Als je over het fenomeen zelf zou praten en niet over mijn onvermogen om alles correct te doen.Zou niet leuker zijn?
Quote
#8
(06 June 2012, 15:46)Tana schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je over het fenomeen zelf zou praten en niet over mijn onvermogen om alles correct te doen.Zou niet leuker zijn?

wie bouwt en onderhoud je website dan, graag een antwoordje daarop want degene die dat doet kan je dat erg snel en goed uitleggen en foto's uploaden hier kan je met je ogen dicht doen ik heb eerder het idee dat je wat fabeltjes loopt te vertellen.
Quote
#9
Ρε Κορνελιους,συγκεντρωσου,τι μ...λες?
Ik hoef geen psycholoog te zijn om te begrijpen dat je een heeel achterdochtige mens bent.Morgen heb ik (hoppelijk)mijn eigen computer weer,dan zal ik je vrolijk maken met foto's kunnen downloaden met die TinyPic van je.
Relax,ok?
Quote
#10
Ben blij dat je toch alhoewel verkapt toegeeft dat je bijdehanter bent dan dat je ons eerst wilde laten geloven.
En met achterdocht heeft het niets te maken.

En Met Grieks schrijven maak je geen indruk bij me hoor woon hier al een tijdje het is eigenlijk niet netjes om Grieks te schrijven op een Nederlands forum, en het heeft ook nog eens niets met het onderwerp te maken,
Quote
#11
@ Tana

Als je op uw website foto's plaatst die je zelf niet hebt gefotografeerd, mag je wel zo zo fair zijn om er de bron van die foto bij te vermelden. Gewoon een kwestie van etiquette . Het gebruik van iemands anders zijn materiaal mag, maar er zijn nu eenmaal regeltjes aan verbonden.

Jef
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Politici en eigenbelang, boven het belang van de bevolking Ernst 4 2.047 12 April 2019, 08:02
Laatste bericht: Markos
  Ballonvaarten boven Griekenland Ger 13 8.794 22 July 2016, 10:20
Laatste bericht: Ger
  Wolken boven de horizon...! Bart0riste 12 7.751 10 August 2012, 10:38
Laatste bericht: Arthur
  Nederland van boven ADO 1 2.756 29 March 2012, 07:03
Laatste bericht: Ger
  Sterren boven Griekenland. Leo en Sonja 0 1.701 18 March 2012, 12:17
Laatste bericht: Leo en Sonja
  Donkere wolken boven Athene? Ger 1 2.680 19 June 2011, 10:28
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)