Fietsverhuur
#1
Ik heb veel bewondering voor jonge mensen die in deze woelige tijd toch durven geloven in een toekomst. Daarom geef ik graag het volgende door voor alle fietsliefhebbers die deze zomer naar Pilion komen:

Vanaf 10 juni a.s. opent Alexandros de deuren van zijn fietsverhuur/outdoorbedrijfje in Kato Gatzea. Het ligt aan de doorgaande 'grote' weg Volos-Zuid-Pilion, aan het begin van Kato Gatzea tegenover de bakker. Voor de vakantiegangers in Kala Nera makkelijk aan te lopen in ca. een kwartiertje via het strand en camping Sikia/Hellas. Alexandros is een uitstekend Engels sprekende, sportieve en enthousiaste jongeman die bekend is met de omgeving en u graag zal helpen een mooie route uit te stippelen. Een prima adresje dus voor degenen die de heuvels en bergen van Pilion op de fiets willen beklimmen!

En voor degenen die er tijdens hun vakantie achter komen dat mijn reisgids Een Hollandse Kijk op Pilion toch wel handig is: ik denk dat ik bij Alexandros wel een paar exemplaren op de toonbank zal achterlaten Wink

Heel veel vakantieplezier en wie weet: tot ziens in Pilion!
Wilma Hollander - een Hollandse schrijfster in Griekenland
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)