Parlement
#1
[/i]Ja, dat ging er hard aan toe, bij één v/d kamer leden in Greece. Zou het een beetje overslaan, wat er regelmatig was te zien uit andere landen. Je die beelden gan heel de wereld over, lijk me niet al te handig allemaal.

Gr. uit Perdika
Quote
#2
en heer even de beelden erbij.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







groeten
Will
Quote
#3
Ja, will, zo met de beelden erbij is het wat overzichtelijker.

Gr: Cornelios
Quote
#4
Laatste nieuws is dat tegen Katsidiaris een arrestatiebevel uitgevaardigd is.

Dit toonde even de ware aard van de Golden Dawn 'ers.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
de Marcial Hernandez, van de griekse PVV.
Quote
#6
(07 June 2012, 20:31)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Laatste nieuws is dat tegen Katsidiaris een arrestatiebevel uitgevaardigd is.

Dit toonde even de ware aard van de Golden Dawn 'ers.

Hij zou voortvluchtig zijn.
Is hij nu al opgepakt?
Quote
#7
Wordt niet gepakt voorlopig, meer dan de helft van het politiepersoneel heeft op zijn partij gestemd.
Het mooie is dat het spotje van Gouden Dageraad ook hem laat zien, vragend om op hun te stemmen.
Ik zag die spot gisteren 3 keer, en ging na de 3e keer wel even over m'n nek moet ik zeggen.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)