Antonis Remos
#1
mooie muziek

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=related
Quote
#2
Antonis Remos mag je gerust een goede zanger noemen!
Ik heb hem 3 jaar geleden zien optreden in Brussel... wat een concert was dat! En wat een sfeer! Ik ben blij dat ik er bij was:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Eén van de nummers die ik graag van hem hoor, is 'Mi Figeis':

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Maar zijn allermooiste vind ik nog steeds 'Naxatidinami':

vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  zanger Antonis Kalogiannis overleden vlagreco 2 1.464 16 February 2021, 14:08
Laatste bericht: Markos
  Jaarlijks Antonis Remos avondje in Mykonos Patrick 2 2.186 29 July 2017, 09:53
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) Ger 60 38.985 04 January 2016, 10:18
Laatste bericht: ElsR
  "Stin Geia mas" met Spiros Papadopoulos en Antonis Remos Ger 7 6.189 26 December 2014, 08:53
Laatste bericht: Elena
  Hoe was Remos??? Margo 6 4.457 25 February 2014, 19:52
Laatste bericht: Margo
  Anthonis Remos concert Brussel Cynthia 10 6.796 11 January 2014, 21:24
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Nieuwe Antonis Remos theeke 5 5.047 04 May 2011, 09:53
Laatste bericht: aginouli

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)