Telegraaf zoekt weer......
#1
De Telegraaf zoekt alweer NL die in Griekenland wonen of werken.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Kunnen ze zeker weer een "leuk" stukje schrijvenBig Grin
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#2
Dezelfde "journalist" heeft al meer stukjes geschreven, die meer op sensatie belust zijn en niet de werkelijkhed tonen.
Persoonlijk wil ik niet met die man in zee gaan, het is wel zeker dat er heel wat anders in de krant komt te staan dan wat er gezegd is.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#3
Staat er maar 1 ding op het spel , boycotten die Telegraaf Big GrinBig GrinBig Grin

Gr Tom
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik dacht, ik google deze 'beste man' eens en stuitte op deze werkelijk bijna lachwekkende video. Nu denk ik niet dat er uberhaupt Nederlanders in Griekenland zijn die met de Telegraaf in zee zouden willen, maar laat dit de twijfelaars overtuigen. Uitschot en laag onder de gordel. Aan de ene kant wil ik me er niet meer druk om maken, de media is nu eenmaal over het algemeen niet integer, zeker deze krant, maar misschien dat ik meneer Sanders vandaag toch nog even een mailtje zal sturen. Geen uitgebreide analyse dat hij het aan het verkeerde eind heeft, maar even kort en krachtig van repliek dienen.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#5
(10 June 2012, 10:14)roosmarijn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik dacht, ik google deze 'beste man' eens en stuitte op deze werkelijk bijna lachwekkende video. Nu denk ik niet dat er uberhaupt Nederlanders in Griekenland zijn die met de Telegraaf in zee zouden willen, maar laat dit de twijfelaars overtuigen. Uitschot en laag onder de gordel. Aan de ene kant wil ik me er niet meer druk om maken, de media is nu eenmaal over het algemeen niet integer, zeker deze krant, maar misschien dat ik meneer Sanders vandaag toch nog even een mailtje zal sturen. Geen uitgebreide analyse dat hij het aan het verkeerde eind heeft, maar even kort en krachtig van repliek dienen.
Ik heb even naar dat filmpje gekeken en heb deze zo een beetje halverwege uitgezet omdat mijn bloed begon te koken, wat een scheld is die Sanders! Angry
Die man weet echt niet waar hij over praat, wat een fantasie!
Quote
#6
Kon het niet laten:

Meneer Sanders,

Zelf heb ik 'uw' krant nog nooit gelezen, maar ik stuitte per ongeluk op uw oproep van Nederlanders die in Griekenland wonen. Na even uw naam gegoogled te hebben met de toevoeging van Griekenland, kwam ik uit bij een reeks zeer integere en objectieve reportages die u heeft gedaan. Onder andere deze:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mijn complimenten daarvoor. Zelden zoveel goede bijdrages in de media tegengekomen. Ga vooral zo door met het doorgeven van het zeer realistische beeld van Griekenland en de Grieken.

Op mij hoeft u echter niet te rekenen. Ik ben getrouwd met zo'n lapzwans die alleen maar uit zijn neus zit te peuteren en heb twee half-Griekse dochtertjes (van 1 en 4 jaar) die als ik niet oppas precies de kant van hun vader opgaan. Had ik maar nooit hierheen gekomen!
Dάt zijn waarschijnlijk de verhalen waar u op hoopt! Niet op het feit dat mijn lieve man al heel zijn leven keihard werkt, ik zelfs door de zware crisis heen nog geen tel spijt heb gehad van mijn keuze, en ik enorm trots ben op mijn prachtige half-Griekse meisjes die ik, ondanks berichtgeving van mensen als u, wil meegeven dat zij trots mogen zijn op hun Griekse afkomst en vooral hun hoofden hoog mogen houden. Ik pas ervoor dat sensatiebeluste lui die de naam journalist niet waardig zijn dit van hen af proberen te nemen.

Roos Mavrikou-Zevenhuizen
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#7
(10 June 2012, 10:57)Sophia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 June 2012, 10:14)roosmarijn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik dacht, ik google deze 'beste man' eens en stuitte op deze werkelijk bijna lachwekkende video. Nu denk ik niet dat er uberhaupt Nederlanders in Griekenland zijn die met de Telegraaf in zee zouden willen, maar laat dit de twijfelaars overtuigen. Uitschot en laag onder de gordel. Aan de ene kant wil ik me er niet meer druk om maken, de media is nu eenmaal over het algemeen niet integer, zeker deze krant, maar misschien dat ik meneer Sanders vandaag toch nog even een mailtje zal sturen. Geen uitgebreide analyse dat hij het aan het verkeerde eind heeft, maar even kort en krachtig van repliek dienen.
Ik heb even naar dat filmpje gekeken en heb deze zo een beetje halverwege uitgezet omdat mijn bloed begon te koken, wat een scheld is die Sanders! Angry
Die man weet echt niet waar hij over praat, wat een fantasie!

Ik had net hetzelfde. Heb het ook uitgezet. Djeezes wat een Devilish
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
@ Roosmarijn; Bravo sou, goed gedaan meid!
Wat een gemeen vertekend beeld wordt er door de kranten gegeven!
De Grieken worden door de vieze media in een verkeerd en kwaad daglicht gesteld en de meeste mensen die het lezen of horen geloven het ook nog!
Nu zijn de Spanjaarden weer aan de beurt en krijgen een emmer stront over zich heen door de media!
Het zal niet lang meer duren of wij zijn zelf aan de beurt en dan heb je de poppen aan het dansen.............
Quote
#9
Die wil gewoon even in de picture staan met (laten we het netjes houden) dat domme lullen van hem,het is gewoon iets uit de lucht gegrepen,ja ook ik heb mij op zitten vreten met deze vuile opmerkingen,hoe kan je het verzinnen.Angry
En voor roosmarijn,wees trots op je zelf,wij wensen jullie heel veel goeds.up
Groetjes van Leo en Sonja.
Quote
#10
Bravo Roosmarijn!!!
Barbaraki's signatuur beleef het echte Kreta op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
Volgens mij ziet ie de bui al hangen; de oproep in de Telegraaf staat er niet meer ;)
Quote
#12
dus ik ben te laat, want ik wou hem even vertelen dat als hij zo door gaat heeft hij kans om de griekse acupunctuur te gaan ervaren.
Quote
#13
Chapeau Roosmarijn!!! De media bepaald de beeldvorming in de wereld.Als dit soort reportages bij P&W of Nieuwsuur getoetst zouden worden op waarheid, zijn we op de goede weg.Laat dan die maatschappelijke discussie maar komen! Zo bereik je eerder iets denk ik.
Quote
#14
(10 June 2012, 12:34)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




dus ik ben te laat, want ik wou hem even vertelen dat als hij zo door gaat heeft hij kans om de griekse acupunctuur te gaan ervaren.

Charles Sanders souvlaki?? Nee, geef mijn portie maar aan Henk en Ingrid!
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#15
de griekse acupunctuur heeft niks met de souvlaki Ado. in griekenland praktiseren wij dat met de rechte middenvinger, το κοινο κωλοδακτυλο, Ado.
Quote
#16
(10 June 2012, 13:33)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




de griekse acupunctuur heeft niks met de souvlaki Ado. in griekenland praktiseren wij dat met de rechte middenvinger, το κοινο κωλοδακτυλο, Ado.

Kωλοδακτυλο is dat geen pokerterm Tzimis.

Jeff
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#17
als je verliest je kan het ook bij poker gebruiken. het is net als Coka Cola, paei me ola.
Quote
#18
@Kyriakis, voor zulk soort mensen heb ik nog een reserveanker op de kaik liggen, je weet wel klein rotsblokje van 50 kilo met genoeg ketting eraan, voor sommige regerings(leiders) die ook mee willen met die vuilschrijver heb ik nog genoeg touw.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#19
(10 June 2012, 12:17)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Volgens mij ziet ie de bui al hangen; de oproep in de Telegraaf staat er niet meer ;)

Mooi zo, opgeruimd staat weer netjes. Big Grin
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#20
(10 June 2012, 14:14)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




als je verliest je kan het ook bij poker gebruiken. het is net als Coka Cola, paei me ola.

Ik dacht het niet Sleepy
Het is een bepaalde manier om je kaarten te leggen.
Even opgezocht voor alle zekerheid.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Jef
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#21
Ik heb al eens in de clinch gelegen met deze man, en hij ging me toen op Twitter belachelijk maken! Ik vroeg hem waarom hij eigenlijk (op kosten van de Telegraaflezers) helemaal naar Griekenland kwam en in het duurste hotel van Athene ging zitten als hij vantevoren toch al wist wat hij ging schrijven! Hij keek toen vanuit zijn suite neer op dat tentenkamp op Syntagma, en gebruikte woorden als 'hangmatliggers' e.d. Hij had duidelijk met niemand daar gesproken en alleen zijn Wilders ideeën in zijn artikel gezet. Ver van mij, deze man!!

Ik heb ook een bericht gestuurd naar de Nederlandse Vereniging in Spanje om hen te waarschuwen voor deze kerel! Na al deze reacties hier en op fb, zal hij wel jankend daarheen rennen!
Margotho's signatuur Nee heb je, Ja kun je krijgen! Cool
Quote
#22
Ben afgehaakt na een halve minuut. Wat een eikel! Hoop dat niemand er in trapt.
Quote
#23
Ik heb het ergerlijk filmpje ook na de helft dichtgeklikt.
Kan een zogenaamde journalist dergelijke onzin zomaar publiceren, vraag ik me af.
En dan die suggestieve beelden... alsof alle Grieken momenteel dansen en borden stuk gooien!

@Roosmarijn: je hebt jouw reactie magnifiek verwoord.
Eigenlijk valt er zelfs geen woord aan toe te voegen.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#24
(10 June 2012, 16:04)Margotho schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb ook een bericht gestuurd naar de Nederlandse Vereniging in Spanje om hen te waarschuwen voor deze kerel! Na al deze reacties hier en op fb, zal hij wel jankend daarheen rennen!

DIT vind ik nou een hele goeie! bravo
Quote
#25
Alweer een doodsbedreiging hier op het forum. vind dat er opgetreden moet worden tegen dit soort verschrikkelijke dingen
Quote
#26
(10 June 2012, 19:52)cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Alweer een doodsbedreiging hier op het forum. vind dat er opgetreden moet worden tegen dit soort verschrikkelijke dingen

Ach Cornelius vind je 'optreden' in deze context niet wat overdreven? Of zou: "heer Sanders zak in de stront" netter zijn.....?
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#27
ja alle deze bloeddorstige schrijvers, ophangen, direct.en anders ergens anders gaan spelen
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#28
(10 June 2012, 19:52)cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Alweer een doodsbedreiging hier op het forum. vind dat er opgetreden moet worden tegen dit soort verschrikkelijke dingen

zeggen dat je een rotsblok en een touw hebt liggen is geen doodsbedreiging hoor
Quote
#29
(11 June 2012, 12:08)hennie2 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 June 2012, 19:52)cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Alweer een doodsbedreiging hier op het forum. vind dat er opgetreden moet worden tegen dit soort verschrikkelijke dingen

zeggen dat je een rotsblok en een touw hebt liggen is geen doodsbedreiging hoor

Dat inderdaad geen doodsbedreiging , in bepaalde landen duikt men al duizende jaren dmv zware stenen bij gebrek aan gordels verzwaard met lood.Big Grin

Jeff
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#30
Het ligt eraan wie het schrijf @JeffBig Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#31
Wat een walgelijk figuur
Quote
#32
De krant brengt de leugens in het land.
Quote
#33
(10 June 2012, 11:01)roosmarijn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kon het niet laten:


Meneer Sanders,

Zelf heb ik 'uw' krant nog nooit gelezen, maar ik stuitte per ongeluk op uw oproep van Nederlanders die in Griekenland wonen. Na even uw naam gegoogled te hebben met de toevoeging van Griekenland, kwam ik uit bij een reeks zeer integere en objectieve reportages die u heeft gedaan. Onder andere deze:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mijn complimenten daarvoor. Zelden zoveel goede bijdrages in de media tegengekomen. Ga vooral zo door met het doorgeven van het zeer realistische beeld van Griekenland en de Grieken.

Op mij hoeft u echter niet te rekenen. Ik ben getrouwd met zo'n lapzwans die alleen maar uit zijn neus zit te peuteren en heb twee half-Griekse dochtertjes (van 1 en 4 jaar) die als ik niet oppas precies de kant van hun vader opgaan. Had ik maar nooit hierheen gekomen!
Dάt zijn waarschijnlijk de verhalen waar u op hoopt! Niet op het feit dat mijn lieve man al heel zijn leven keihard werkt, ik zelfs door de zware crisis heen nog geen tel spijt heb gehad van mijn keuze, en ik enorm trots ben op mijn prachtige half-Griekse meisjes die ik, ondanks berichtgeving van mensen als u, wil meegeven dat zij trots mogen zijn op hun Griekse afkomst en vooral hun hoofden hoog mogen houden. Ik pas ervoor dat sensatiebeluste lui die de naam journalist niet waardig zijn dit van hen af proberen te nemen.

Roos Mavrikou-Zevenhuizen

Geweldige reactie!
Het klopt nog steeds wat Freek De Jonge ooit zei : De Telegraaf was al fout in de oorlog en dat is daarna nooit meer goed gekomen. Sterker nog : het is alleen maar erger geworden!
Inderdaad : massaal boycotten die krant en ook niet stiekem kopen op vakantie in Griekenland, wanneer er toevallig geen andere Hollandse krant te krijgen is.
Leandros's signatuur sirtaki
Quote
#34
Leandros,
Als je op vakantie bent, of als je hier woont ga je toch geen 4 euri uitgeven aan zo een pulpblad.
Kun je beter een pita-gyros voor kopen. Of twee zelfs.
Groet Wibo Kalyves
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#35
Als lid van een Griekse Vereniging, en zeker geen Griekenland-deskundige, ben ik al enkele keren door diverse media benaderd om informatie over Griekenland, en de in Nederland wonende Grieken te verstrekken. Als je de dames en heren journalisten voor een persoonlijk gesprek uitnodigt, zodat er geen misverstanden over de verstrekte informatie kan ontstaan, is de belangstelling over. Zelf probeer ik zeer zorgvuldig en genuanceerd om te gaan met informatie over Griekenland. Mocht u door welke media dan ook gevraagd worden om informatie, mag ik u dan de tip geven om dit niet telefonisch te doen en altijd te vragen om voorafgaande aan publicatie het bericht eerst te mogen lezen. Het mag immers duidelijk zijn dat er al genoeg onzin over de Grieken wordt geschreven. Daar willen en mogen wij geen bijdrage aan leveren! Voorts mijn complimenten aan Roosmarijn. Ik kan mij voorstellen dat de huidige beeldvorming over de Griekse bevolking ook voor mensen als jij (samenlevend/getrouwd met een Griek (-se) al dan niet met kinderen) erg kwetsend is. Jouw keurige reactie siert je!
Quote
#36
Hi in tegensteling van vele, heb ik contact gezocht met de betreffende persoon, die door vele enigszins door de slijk werd gehaald.

Desalniettemin, liet ik via een mail iets van mij horen en we maakte een afspraak om te bellen. Dat telefoontje bleef echter uit, op de afgesproken tijd en ging ik nogmaals de reacties van vele doornemen en kwam tot de conclusie dat ik er verder van afzag.

Enigszins verrassent was zijn antwoord op mijn mail, dat hij er begrip voor had, dat ik er van afzag, dit nadat ik hem in de mail had laten weten, dat ik door meer info: te hebben vergaart naar zijn doen en laten, hij mij daarop keurig beantwoorden.

Dit ff te hebben geschreven verblijf ik.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Telegraaf: wederom respectloos! Erwin 58 33.782 21 July 2015, 17:40
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Griekse student zoekt woonruimte in Hilversum of Utrecht Erwin 11 6.900 08 October 2012, 22:12
Laatste bericht: marie jose
  De Telegraaf greece67 18 10.493 18 May 2012, 22:22
Laatste bericht: Helma-William
  Anti-Griekenland campagne Telegraaf Ger 33 24.200 25 June 2011, 22:54
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)